Followers

Thursday, July 11, 2013

Dekat mana nak tempah kad kahwin murah?

Hai, salam.

Bukan main panjang tajuknya hari ini. Sebelum terlupa. Selamat menjalani ibadah puasa semua.

Siapa add aku dekat FB mesti dah tengok kan design kad kahwin aku yang koboi-koboi aja itu kan. Tapi aku suka je kad koboi-koboi ni. Kalau boleh kahwin pon nak koboi je. Eh? Mustahillah! Bagi perempuan, kau sebut je perkataan kahwin dia akan cerita planning dan angan tak sudah dia dari A-Z selama 10 hari 10 malam belum tentu habis. Biasa la. Orang perempuan.


Begini lah ye. Simple saja. Kad ni actually sekeping je. Cuma aku scan letak dua kad kiri kanan. Senang nak attach kat invitation event dalam FB. Sekarang kan semua dah senang. Jemput kenduri pon pakai FB je. Kalau ikutkan hati aku. Malas lah hai nak print-print bagai. Tapi memandangkan mak dan ayah nak jemput kawan-kawan diorg yang bukan ada FB pon most of them. Aku printkan jua kad ini. Orang berbudi kita berbahasa. Ye dak?

Mana nak dapat kad murah and lawa-lawa-lawa *bagi aku dah lawa* ni?

Boleh klik link di sini. Kad Kahwin Borong HQ.

Kat bawah ni aku antara pakej yang diorang offer.
Service memang tip top.
Senang je pon nak order dengan diorang ni. Aku tak pernah jumpa mana-mana pon orang yang bekerja di balik tabir company ini. Tapi tahu-tahu dah sampai kad kat umah Alan. Aku order semua pakai email sahaja. 

Ko pilih je mana pakej ko nak. Email kat diorang. Bayar 50% dari total pakej. Nanti diorang punya designer akan emailkan draft kad, banner, banting, envelope, penunjuk arah semua. Kalau ko setuju. Dia akan print. Sebelum print kene settlekan payment. Seminggu lepas tu ko dapat la kad semua-semua tu.

Aku dengan Alan kan jenis malas nak jalan-jalan survey benda-benda remeh macam ni. So kesimpulan untuk orang malas macam kitorang order ONLINE dekat Kad Kahwin Borong HQ ni sudah. Service tip top. Hasil pon awesome!

Aku dengan Alan telah memilih pakej di bawah. Harap jangan kau tanya lagi lepas ni. I is malas nak jawap soalan yang dah ade jawapan dalam entry. HAHAHA


p/s: Oleh itu aku dengan rasminya. Menjemput semua yang mengenali diri ini dan Alan untuk hadir ke majlis perkahwinan kami. Details seperti dalam kad di atas.

with❤:izan®

4 comments :

  1. Replies
    1. nk tnyee..klau dh emel info gune borang temphan,kne tggu bp lme yee..ke trus byr 50% tu..sbb xdpt feedback nk dkt smggu..perlu col x ye

      Delete
    2. biasanya dalam seminggu dia akan bg draft. tapi proses diorang ni memang lambat sket. sebab ramai yang buat tempahan dengan diorang. better awak call. anyway, tq :)

      Delete

leave me some words ;)