Followers

Thursday, October 10, 2013

CurveShawl senang nak pakai-Tutup Dada

Hai,

Kan aku dah beli mesin jahit kan. Sebenarnya tujuan asal beli mesin jahit adalah nak start jual shawl. Lepas tu boleh la aku belagak pandai jahit kekonon nak jahit langsir sendiri, jahit baju sendiri, jahit sarung sofa sendiri. *angan-angan haruslah tinggi* . Eh, tapi semalam dan berjaya jahit kain tutup pintu dapur sendiri taw. Kagum aku. HAHAHA *ini nanti la aku tayang*

Curveshawl yang aku duk jual-jual sekarang ni dah masuk batch ke-tiga dah. Alhamdulillah. Masa batch 1 and 2 dulu aku hantar dekat orang bayar upah jahit tepi. Lepas tu masa batch 2 aku tak puas hati dengan jahitan tepi dia. Sebab tu lah aku decided nak beli mesin jahit sendiri. Tak pe la, belajar dari kesilapan. 

Dah akhirnya setelah berfikir panjang. Aku buat juga la page Imtinan Collection kat FB. Diharap semua boleh like. Tak beli pon tak pe. Like dulu. *nanti beli HAHAHA*

Buat masa ni aku just buat CurveShawl sahaja. Tu pon takat mana yang mampu je la. Dah siang aku kerja. Malam je la pon nak menjahit. Mana dengan nak urus rumahtangga lagi. *kekonon superwomen*. 

Tapi Alhamdulillah, sokongan dari pembeli-pembeli memang amat-amat amatttttt aku hargai. Ada yang lelaki tau beli. Lepas tu dedicate kat kawan-kawan perempuan dia. Sampai macam tu support aku. Very touch. Ada pula sampai sanggup promote kat kawan-kawan office. Selang sehari kawan dia pula beli. Mana nak dapat customer macam ni. Semoga Allah merahmati and memurahkan rezeki korang. Terima kasihhhhhhhh sangat-sangat.

Dah la panjang-panjang cerita  buat hape. 

Meh aku share macam mana ke rupa nya CurveShawl tu.

Setiap hujung aku potong buat separa bulat. So nanti bila kita pakai akan jadi macam gambar kat bawah *pemalas nak explain bagi gambar je la*

Sila akaikan seluar sukan. Hujung depan dada akan jadi terbentuk bulat and belah belakang pon sama. Actually aku ada buat video macam mana aku pakai jadi macam ni. Kalau nak tengok boleh like page Imtinan Collection. Tapi semua memperkotak katikkan video aku kata aku nampak garang. Nampak je garang, padahal aku adalah seorang yang berlemah lembut lutut. Hik Hik Hik *baca gelak pon tahu kan aku lembuttttttt*

Jadi, anda berminat? Kat bawah ni aku share warna and code sekali. Kalau nak boleh whatsapp aku 019-6738817 atau pm kat page Imtinan Collection.

Untuk Code PB semuanya RM25 sehelai.
 And untuk code PCS semuanya RM29 sehelai.
Actually code PCS02 hijau. Sama macam warna code PB06.


Untuk postage hanya RM5 untuk sehelai ke 2 helai ke 3 helai ke. Semua RM5. Kiranya lagi banyak korang beli lagi huntungggg. Sampai sini sahaja. Nanti dah habis jual aku update mana yang ada mana yang tak de. Buat masa ni semuanya masih ada sehelai bagi setiap warna and corak. Aku buat 3 helai untuk setiap warna and corak. So tinggal sehelai je la lagi.

P/s: Sila lah beliiiii..TQ :)


with❤:izan®

4 comments :

  1. kain dia cmne izan? melekat kat dahi ke tu? comey tp skrg dah ssh pakai shawl men dgn anak kecik..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kain chiffon georgette amy. Boleh muncungkan. Sekali sekala melaram ape salahnya. Anak kecil bukan halangan. HEHEHE

      Delete

leave me some words ;)