Followers

Thursday, October 17, 2013

Selamat Hari Raya Aidil Adha-Laki Bini first time raya sama.

Hai.

Tahun ni Alan awal-awal dah cakap raya kat Trolak. Bini is diam je padahal dalam hati mak oi meloncat-loncat. HAHAHA.

Biasa je la raya aku. Dulu boleh melepak lelama rumah Dayah and Farah, sekarang lebih sejam sikit Alan datang cari. Tak boleh betul aku nak gosip-gosip lelama. HAHAHA. Aku cuti dari sabtu sampai rabu semalam. Kau ado? Alan pong cuti dari Sabtu sampai Rabu semalam. 

Puas hati aku dapat duduk rumah mak pak aku lama-lama. Sebulan lebih okey aku tak balik Trolak. Rindu dendam kesumat semua adaaaaa. Dulu selang 2 minggu je aku balik Trolak. Sekarang aku dah paham perasaaan korang yang lama tak balik rumah mak pak korang. Meh sini meh aku bagi bahu.

Raya tahun ni pakai baju recycle. Aku pakai je jubah dress masa tunang hari tu adik beradik and anak-anak buah perempuan aku buat baju sama-sama. Diorang dah pakai masa tunang aku haritu. Aku baru pakai masa Raya Puasa haritu. Kira baru lagi kan baju tu. hentam pakai lagi raya haji ni. Peduli la, laki aku je pon nak tengok. HAHAHA. 

Alan pon sama recycle baju raya tahun lepas. Tu pon malam raya aku tenyeh jahit celah kangkang seluar sebab koyak dah. Pakai je la abang eh, mana tahu ni kot bini awak ni terer jahit baju melayu, saya buatkan baju baru ye untuk awak. *angan-angan kena tinggi menggunung*

Tudung aku adalah dari Imtinan Collection. Boleh jengah kalau nak beli. Kalau tak nak beli boleh like je kemudian-kemudian baru beli eh.

Anak acik aku baru pandai jalan. Aku upload gambar ni kat Instagram suka korang eh. Ingatkan anak aku. Mira suka cakap muka Aisy macam muka aku+muka Alan. Comel sangat ni..Aaaaameeen. Mihmihmih


Muka Alan ada la kot. Muka aku tang mana tu? Mata sepet sebelah eh? HAHAHA

Entry tamat secara tiba-tiba seperti biasa. Selamat Hari Raya Aidil Adha semua. Tq kepada kawan-kawan yang membeli CurveShawl dari Imtinan Collection.

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)