Followers

Thursday, October 03, 2013

Sofa dah sampai!

Hai,

Ingat tak pasal sofa ayah mertua aku belanja haritu?
Dah sampai dah. HAHAHA. Baru sampai kata kau. Isnin haritu. Sabar je la aku ni. Janji Isnin minggu lepas. Sekali Isnin ni baru dapat. Lepas tu sampai time aku tengok I Love U Mr Arrogant pula tu. Tu yang lagi sakit hati tu. Menggangu aku nak berangan. 

Masa sampai tu, Alan pergi main bola. Aku sorang-sorang je kat rumah. Maghrib pula tu kan. Yang hantar seorang uncle cina seorang lelaki muda melayu. Godang-godang pulak tu. Mengucap panjang aku jemput diorang masuk rumah. Siap plan dalam hati kalau diorang nak apa-apa kan aku aku nak jerit kuat-kuat. Diorang masuk isi sofa dalam rumah aku duduk kat luar rumah. Sambil tinjau-tinjau dari luar. HAHAHA

Tq ayah suami ku. Lain kali belanja meja makan pula ye. Ayah mertua aku ni jenis nak masuk umah tu kena complete semua. Ada barang-barang asasnya. Sebab tu dia rimas tengok rumah kitorang kosong je. Baru kahwin kan, paham-paham la. Nanti dah setahun insyaAllah complete rumah ni ye ayah.

Ni ha rupa sofa dibelanja mertua. Hik Hik Hik. 



Anggap sahaja shawl-shawl tu tak ada. HAHAHA. Dah ada meja and sofa baru memang aku buat kerja semua kat situ. Nampak tak sofa hitam kat pintu tu?

"Sayang jom angkat sofa buruk ni letak luar?"

"Biarlah letak kat pintu, Boleh buat duduk pakai kasut"

Sayang pula aku nak buang sofa buruk tu. HAHAHA


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)