Followers

Saturday, November 13, 2010

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days

cabaran hari ke-9. semuanya bermula disini (klik).

banyak benda yang aku nak banggakan sejak dua menjak ni. eceh! takbur kau eh izan. bukan-bukan. maksud saya (tiba-tiba nak guna saya). maksud aku, ada banyak benda yang aku tak sangka aku mampu lakukan dalam masa terdekat ni. seperti, aku memang dah lama plan nak ada business sendiri, dan akhirnya berkat galakan orang sekeliling aku berjaya wujudkan TrendSetter. mula-mula memang aku macam yakin and tak yakin je nak buat. bila ramai yang macam "buat la izan, kau asyik pakai bag lawa-lawa je, kitorang nak jugak" eceh! lawa ke bag i. lawa la!

then, 22 nov ni dah nak start latihan industri. bermula episode baru dalam hidup. macam mana nak manage life bekerja pula lepas ni. hopefully semuanya akan berjalan lancar :) esok pula akan mula duduk rumah sewa. makin bertambah berdiri di atas kaki sendiri la lepas ni. "YaAllah, permudahkanlah segala urusan kami kelak"

p/s: hari ni makan nasi 2 kali je ohhh..hebat tak???


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)