Followers

Thursday, November 18, 2010

Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

cabaran hari ke-10. semuanya bermula disini. (klik)

secara dasarnya aku bukanlah suka dengar lagu bila aku tengah happy, sad, bored, hyped or mad. aku lebih suka berkongsi semua perasaan tu dengan kawan-kawan dan teman. tapi seawalnya aku akan kongsi dengan alan. he is not just my soulmate, also can be my bestfriend. aku boleh kongsi semua perasaan dengan dia. dengan kawan-kawan lagi la. semua perasaan harus ditunjukkan bila bersama dengan teman dan alan. aku bukan jenis penyimpan. serius. sapa yang kenal aku memang paham aku macam mana.

aku jenis yang express my feelings. so, music bukanlah teman sejati diriku. eceh!

with❤:izan®

2 comments :

  1. ohh..aku jenis memendammm..waaa..nak jadik cam kau ahh.

    ReplyDelete
  2. ko kena berani dan percaya dengan orang je...kompen boleh! ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)