Followers

Saturday, November 06, 2010

Day 05 - A picture of somewhere you’ve been to

merupakan rentetan dari entry 01, 02, dan 03. hari ni masuk cabaran hari yang ke-5. oh cabaran hari ke-4 aku dah terdelete. saya mohon maaf. nanti kalau rajin aku buat balik entry tu. tapi sure berbeda punya dari entry yang azali.


gambar ni masa aku dengan budak-budak kelas kualiti ke kilang pewter. bila tu aku kurang nak pasti. yang pasti bulan 10 tahun ni. picture ni aku ambil dari fb yang ain tagedkan. ain yang pakai baju putih tu. actually kena panggil kak ain. tapi tak terbiasa nak panggil ain. trip yang fun, tapi tak mampu la nak beli pape. satu mangkuk pewter dah ribu-ribu ringgit ko. tak dapek la den nak menghaso..tunggu mr.izan aku belikan je la nanti. ALAN bukan nama sebenar. hahahaha

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)