Followers

Wednesday, October 27, 2010

Day 02 - The meaning behind your blog name

cerita ini merupakan cerita sambungan dari sini. (klik)

untuk menyempurnakan cabaran hari ke-2. sebenarnya dah banyak kali aku tukar nama blog. dari izandaughtersalleh pergi ke miss izan, lalu terjun ke izan sahaja. dan sekarang izan salleh. sebab senang rasanya bila guna nama sendiri. kalau dilihat balik, memang semua nama yang aku pernah aku guna adalah nama sendiri. maybe sebab aku rasa nama aku sedap kot. IZAN SALLEH. comel, padat dan ringkas. macam ngam gitu. 

or maybe sebab aku lihat ramai je blog yang menggunakan nama sendiri jadi meletup-letup. contoh macam hanis zalikha. sedap kan nama dia? aku pon nak perasan nama aku sedap. so letak la nama izan salleh. tak kan nak letak alan azwan pulak kan? very tak sesuai gitu nak letak kat blog. kalau letak dekat KAD WALIMATULURUS nanti baru la sangat sesuai. bagai dolphin dengan air. tak dapat dipisahkan. HAHAHA

blahhhh..kalau bagi kat aku bab nak bangga diri sampai esok pon aku rasa macam tak siap entry ni.esok aku exam. pagi dan petang ;)

sebelum terlupa, nak tengok bag murah? (klik) , (klik)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)