Followers

Tuesday, October 26, 2010

alhamdulillah

selamat hari selasa. lusa saya ada peksa. peksa = exam. 

ni nak elakkan mengantuk. aku update lagi satu entry. ALHAMDULILLAH. akhirnya menjadi juga aku menjalankan bisnes secara kecil-kecilan. untuk setakat ini, hanya tinggal lagi 3 bag sahaja yang belum terjual. kepada sesiapa yang telah book nanti aku bawa balik rumah aku bagi k. sebab mostly orang-orang kampung aku yang nak. orang bandar ni eksen sikit. kata MAHAL la. hape la kan. cuba ko tambah harga bag tu dengan duit minyak dengan tol? ade dapat harga aku jual? eceh..emo oh izan. okey-okey. korang boleh cari kat tempat lain yang lagi murah. FINE! emotional lagi. hahaha

and sekiranya ada sesiapa yang nak order bag yang dah sold out tu, boleh inform aku di mana-mana as long as korang yakin yang aku boleh baca dan reply. nanti aku akan restock ok bebeh! 

sebelum aku tertidur, thanks so much kepada yang menyokong bisnes kecil-kecilan aku ni ;)

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)