Followers

Monday, October 25, 2010

exam telah tiba

seperti yang sedia maklum, seperti yang telah di war-warkan dalam entry sebelum-sebelum ini, minggu ni adalah minggu exam. seperti biasa. makin dekat nak exam makin ligat membuat entry. semua adalah faktor hujan. sebab bila hujan rasa nak tidur. dan kalau tidur rasa macam tak study. so bila udpate blog dengan entry rasa macam dah study. boleh dak macam tu? nur athiah dah deactive account fb dia. aku perasan pon sebab semalam nak tag nama dia kat album bag aku tak keluar plak list name dia. aku bile nak deactive? memang tak da la. biar je la on. sama ja aku ni deactive ke active. tak meninggalkan kesan. good luck sayang ku athiah!

jadual exam aku sem last ni memang best.rasa macam tak nak tinggalkan ukm kalau jadual aku setiap sem macam ni. sayang UKM! 

khamis, 28/10, 8:30 pagi, pengurusan kualiti
                        03:15 ptg, teori organisasi

sabtu, 30/10, 08:30 pagi, pengurusan sumber manusia

rabu, 10/11, 08:30 pagi, sistem maklumat pengurusan

khamis,11/11, 03:15 ptg, pengurusan operasi

gap sampai 10 hari tu. memang kompem aku balik rumah. kalau duduk ukm,memang sesak la aku nak cari duit makan. ni pon tengah sesak wal nafas aku nak korek duit tabung. lepas ni kena plan baik-baik belanjawan aku. kalau tak nahas tak cukup makan aku time praktikal. ah! tiap sem ko cakap cam tu. tapi kau akan end up dengan masalah yang sama izan. HAHAHA. nampak sangat belum pakar mentadbir kewangan sendiri. macam mana nak tadbir kewangan rumah tangga sendiri nanti? memang kena hire pembantu kewangan ni. sudah-sudah. sebelum makin panjang tanpa trafic light untuk berhenti. entry mati di sini untuk pagi ini. esok kita cari entry lain.
with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)