Followers

Friday, October 22, 2010

langsir deepavali

salam sejahtera,

sebenarnya malam ni ingat nak menghadap slide KUALITI kot-kot dapat la habiskan dalam se-bab dua. tapi macam tinggal ingatan sajalah. sebab ter-kasik-tukar-langsir-rumah-sempena-nak-deepavali-pulak. tapi tak pe, malam masih muda. so aku akan gigih menghadap slide KUALITI malam ni. dan sebagai denda sebab menangguhkan study, mari kita stay up sikit malam ni. jangan panjat atas katil tu selagi kau tak habiskan mana-mana chapter untuk KUALITI malam ni hokeyh!

dan berbalik kepada langsir rumah baru, harap ianya lebih tenang dan menggamit ramai sedara-mara untuk menikmati maruku dalam hayalan. raya lambat lagi kan? so masih sempat nak bershopping ke JALAN TAR esok. jikalau esok ternampak aku di sana, anggaplah aku berhajat membeli sari buang dua tiga pasang. hahaha. cukup izan cukup. jangan kau tambah panjangkan entry yang memang akan panjang ini.

sebelum apa-apa, progress untuk praktikal bulan 11 ini masih di tahap 50%. mari kita tinjau check list untuk ke praktikal.

  1. tempat praktikal (done)
  2. rumah sewa (done) <----thanks to my bestfren aqilah and her bestfren or maybe they will be my bestfren juga dalam masa sebulan akan datang. amin!
  3. kenderaan (done) LRT dan BUS akan sangat membantu.
  4. surat menyurat (done)
  5. mental??? ( not ready yet!)
sebab masih dalam mood hendak melepasi exam final yang terakhir di UKM. then i will become alumi of UKM. eceh... dalam hati tak sabar, cuma kat muka tak berapa nak boleh tunjuk. mungkin sebab muka ni dah selalu sangat buat muka. so, dah keras sikit. tapi kalau muka macam ni agak-agak muka nak mintak apa?

mintak PENYEPAK! BAIK KO PERGI STUDY SEKARANG IZAN!


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)