Followers

Saturday, November 06, 2010

kualiti

khamis lepas, kami ke selayang (kami is satu family). hantar ayah aku ada buat check up kat hospital selayang. disebabkan lama check up nye, mak dengan ayah aku stay kat hospital. aku, acik, abg en and isha pergi ambil stock bag untuk customers. buat masa ni aku akan pos bag-bag tu isnin. aku plan nak pos semalam. tapi lupa pulak semalam pos office tutup sebab deepavali. apa daaaa..aku boleh lupa plak.saya mohon maaf atas kecuaian ini.

aku ada kerja yang nak kena submit 10hb ni. kerja kualiti. tapi belum sentuh lagi. study lagi la belum. ok-ok malam ni saya sentuh. saya janji. saya sentuh. tapi sentuh je la kot. hahahaa

nampaknya goreng pisang acik aku dah siap. selamat menjamu selera ;)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)