Followers

Saturday, January 08, 2011

Day 22 - What makes you different from everyone else

sambungan daripada 30 days of challenges !

seperti kata atEe halmy. tinggal aku dengan dia je yang masih duk terkedek-kedek nak siapkan cabaran ni. aku is izan salleh ye anak-anak. bukan kak rina salleh yang cun melecun tu..;D

aku rasa entry ni macam nak kasi chance aku puji melambung diri sendiri je ni. HAHAHA. sila baca dengan tenang. sebab aku akan menyenaraikan segala kebaikan dan sedikit sahaja keburukan aku di dalam entry ni. eh kenapa tang keburukan tu sikit je? ehhhh, mestilah! sebab mana boleh buka aib sendiri. tak baik tu ye anak-anak... eceh!

what makes me different from others? semacam sama je aku dengan orang lain. cuma apa yang aku perasan dalam diri aku. aku akan cuba buat orang yang sayang aku dan berada di sekeliling aku HAPPY dan SENANG bila dengan aku. seboleh-bolehnya aku akan berusaha walaupun aku sendiri yang susah. eceh! baik kaN iiiii...BLAH! HAHAHA

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)