Followers

Tuesday, January 11, 2011

Day 25 - What I would find in your bag

sambungan dari cabaran 30 hari juga ya. aku nak cepat-cepat abiskan. lagi tak habis, lagi tu la duk terpikiaq ja. sampai nak tulis entry lain pon dah tak da mood.

apa yang korang akan jumpa dalam bag aku?

pertama sekali, saya hanya memakai bag murah dah bukannya sanggup untuk berhabis beribu-ribu semata-mata untuk handbag. no! thats not me. asalkan aku nampak cantik dan berpatutan aku beli. dan yang peting aku mampu untuk beli. bukan saja-saja nak beli. untuk segmen kali ini, aku pakai bag dari TRENDSETTER. boleh la kalau nak jamu mata kat page ni ;) murah-murah aje..

ini adalah secara random, apa yang aku bawa hari-hari pergi kerja. kalau nak ikutkan banyak lagi aku bawa. tambah-tambah kalau naik kereta. aku bawa payung, botol air, lotion, bantal. tapi dah aku pergi kerja naik lrt. so, ini jela yang aku mampu bawa.

paling penting adalah pass nak masuk kerja dan purse murah aku. nampak kan kat pass tu tulis temporarry pass kan? maknanya saya adalah pelajar yang sedang beramali. eceh! purse tu pula boleh diperolehi dengan hanya RM10. jangan nak kata aku kaya dok pakai purse ANNA SUI plak dah. tak kose den.

kemudian, aku akan selalu bawa kamera. sebab aku memang blogger tegar. blah! bawa je, tapi jarang publish gambar kan? sebab gambar-gambar tersebut hanya untuk tatapan peribadi. HAHAHA. kamera ni pon pinjam dari angah aku dan dah jadi macam hak milik abadi sejak angah aku dah guna kamera gedabak.

hp adalah kewajipan kiranya aku sesat. 2-2 bukan milik aku sendiri. pemberian dari? ha lu pikir la sendiri. yang free yang hitam tu. yang putih, dia kasi pinjam je. sementara aku nak berduit nak beli hp sendiri yang baru. huhuhu

strawberry comel itu adalah bag ok. saya dapat masa beli krim MEDERMA. krim ni nanti lain punya entry k. ini pon kalau au ingat. dan alat penyumbat telinga.

lastly, ini bag make up. sebab kalau dah pergi kerja seharian tak ke kena solat di ofis? so....wajip bawa. sapa tak bawa tu dan make up still melekat sampai ke petang. saya nak tanya. anda dah solat? belum? jom kita! ;)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)