Followers

Sunday, January 09, 2011

Day 23 - Something you crave for a lot

sambungan dari cabaran juga. kerja aku minggu ni update sampai habis sampai atEe tak boleh perli-perli aku lagi kata aku duk terkedek-kedek buat cabaran 30 hari ni. huh! sampai hati u!

i am craving....cuba teka, cuba teka. PANG! sungguh mengada-ngada. lempang sampai pengsan santgi baru taw. aku nak kan kulit muka yang sungguh licin dan gebu. kalau tak dapat tang SUNGGUH tu pon tak pe la. janji aku dapat balik kulit muka aku seperti darjah enam dulu. huhuhu.

sedih u bila tengok orang lain make up cun-cun tanpa jerawat dan parut. tapi aku kena pakai bedak tebal-tebal nak tutup jerawat dengan parut. tapi! still nampak tak cantik! adesss...

p/s: tak mau bubuh gambaq dah sampai muka aku licin balik.(sekejap je ni. tak sampai berapa minit nanti aku tempek la gambaq aku dalam blog. hahaha)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)