Followers

Thursday, January 13, 2011

Day 27 - Why you are doing this 30 day challenge

masih dalam rancangan yang sama. sambungan dari cabaran 30 hari.

kalau ditanya kenapa aku main cabaran ni? erk. susah la nak jawap. mula-mula aku nampak nada main cabaran ni. then aku ada nampak beberapa orang lain main juga. tiba-tiba aku terpikir, why not aku pon join main. sebab kalau tak ada idea nak update boleh la blog terupdate dengan entry dari cabaran-cabaran ni. ni kira 2 in 1 la. sambil update sambil buat duit. eh, salah-salah. sambil update sambil mengenali diriku ini. tak kenal maka tak cinta. dah cinta jangan nak porak peranda. pantun dua kerat yang tak ada kena mengena dengan sesiapa. harap maklum. penulis hanya ingin mencantikkan baris ayat sahaja.

lama-lama main cabaran ni rasa macam seronok. sebab aku tak pernah terpikir akan ada pertanyaan-pertanyaan dari cabaran yang membuatkan aku berpikir panjang untuk menyediakan entry yang jujur dari hati tulusku ini. MUNTAH! eh, sumpah! aku JUJUR menjawap segala cabaran yang lepas. sesungguhnya kalau tidak percaya, belah lah dada, x-ray lah hati.

dah akhir sekali, saya melakukan cabaran 30 hari ini adalah kerana : SAYA SUKA DICABAR. baru jantan bro.. BLAH! hahahaha

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)