Followers

Friday, June 10, 2011

Day 9 : 10 ways to win Izan Salleh's heart

Hai, salam.

Lets continue the Sepuluh Perkara Game. How to win my heart? Easy like kacang putih. Rojak la kau Izan. Kang kena maki naya je. Kembali kepada topik. How to win my heart? Ask Alan. Pergh! Ada yang bagi aku pelempang kalau aku jawap macam tu je. HAHAHA

Aku ni jenis yang sensitif. Kepala hangin pon ada. Mood swing. Siapa yang kenal lama dengan aku mesti paham. Tapi kadang-kadang aku yang dah lama dengan diri aku ni pon aku tak paham. Korang paham? Jadi, aku bagi je la apa yang aku rasa boleh nak bagi award "Then Winner Of Izan Salleh's Heart"

  1. Cintai aku adanya. Pergh. Jiwang you.
  2. Call me before sleep. 
  3. Teman aku layan movie.
  4. Tolong aku jual tudung.
  5. Pinjamkan aku duit sebelum aku dapat gaji untuk bayar sewa rumah.
  6. Pinjamkan aku kereta dia kalau aku terdesak untuk berkereta.
  7. Jemput aku balik kerja kalau aku tak larat nak jalan kaki.
  8. Belanja aku makan tomyam dan ikan pari bakar.
  9. Always call me "Sayang"
  10. Nama lelaki tu mesti Noor Azlan.
Hahaha. Ada rasa nak lempang aku tak? So, please...

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)