Followers

Sunday, June 12, 2011

Mahu tangan selembut saya?

Hai, Salam.
Macam gud-gud je kan tajuk. Hahaha. Eh, tapi tangan i memang halus mulus pon. Tang muka je dia tak berapa nak halus-mulus. Nak baut macam mana. Dah Allah kata "okey, muka kau ada jerawat". Saya redha. And now, macam mana eh nak tangan yang halus mulus? Senang je. 
Kalau ikutkan pesan mak aku. Rajin-rajin la masak nasi. Ini betul. Air beras yang korang cuci nak tanak nasi tu memang bagus. Bukan sahaja boleh membantu emak di dapur, malahan boleh melebutkan kulit tangan. Tapi macam mana ni Kak Izan, saya tak suka memasak la.Its okey sayang. Gunalah lotion. Lotion apa?

Meh sini meh akak nak share rahsia akak selama ni. Selama ni secret taw. Eceh. Blah la weyh. Saya pakai lotion ini :

Saya suka yang Aloe tu. Yang warna nak hijau-hijau tu. Bau dia macam sabun but i like. Yang pink tu pon sedap bau dia. Soft je. Tak berminyak. Kalau pakai dari pagi sampai lunch bau dia still ada. Office aku dah macam duduk kat kutub utara aku rasa. Sampaikan air panas buat time pagi-pagi tu kejap je. 5 minit dah sejuk beku. Okay tipu, tak ada la sampai beku. Tapi sejuk je. So memang perlu lah untuk aku melindungi kulit aku ni dari terkering oleh air-cond yang maha dasyattttttt...

Kalau tak caya try la try tangan i. Lembab je. Bukan lembap yang ini okey. But LEMBAB. Kelembapan yang nyata. Tapi cannot la kan. Try sendiri baru tahu. Bye.

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)