Followers

Tuesday, August 06, 2013

How I Met My Alan (4)-Sambungan entry tahun 2011

Hai salam.

Memandangkan aku dengan Alan beberapa hari je lagi nak nikah ni. Tiba-tiba aku rasa macam nak sambung cerita HIMMA yang dari tahun 2011 tergendala dek rasa malas nak menyambung cerita. Alang-alang mood sampai umpama angin sepoi-sepoi bahasa baik aku teruskan niat. Karang mood tu hilang macam puting beliung kesian korang ternanti-nanti sambungan entry HIMMA.

Kat mana nak sambung ni. Lost pula. Okey-okey. Sambungan dari HIMMA part 3 dua tahun yang lalu. Kan aku geletis-geletis intai Alan dari side mirror cermin kereta. Alan hantar aku and Dayah balik sampai rumah. Tapi dia tak ada la singgah salam mak ayah aku bagai. Masa tu budak-budak lagi. Baru 19tahun iols ni. Sekarang je dah 16 tahun. Pfffttt.

Tamat la cerita perjumpaan kami masa itu. Aku dapat masuk UKM. Masa ni aku memang single aje la. Kawan-kawan tu biasa la. Mesti la dalam hati ni ada juga rasa nak couple-couple bila aku tengok kawan-kawan aku semua ada partner. Masa ni aku paling rapat dengan Atie Halmy. *Ntah bila la ko nak sapu sawang blog ko tu atie*. Sebab masa ni kitorang dua-dua pisang. Bujang tran-tang-tang. (Bebeh, baru perasan ko private blog ko).

Masuk 2nd year. Masa aku tidur rumah arwah Angah aku *tetibe macam sedih sebab cerita ni start dari masa arwah Angah aku ada lagi*, aku guna laptop Angah main fb. Kebetulan masa tu Alan pm aku dekat fb. Minta no telefon. Fine, lama okey since masa aku last jumpa dia time 19tahun masa ni umur aku 21tahun baru dia nak minta no telefon. HAHAHA

So malam tu kitorang ada la sms-sms macam biasa. Guna aku , kau lagi masa tu. Then for the first time aku offer dia something. Padahal masa tu aku baru je start sms dia. Aku cakap nak tidur. So, esok pagi aku kejutkan dia. HAHAHA. Kelakar okey. Agak-agak aku kejutkan Alan ke Alan kejutkan aku?

Gaya ketika usia 21tahun HAHA
To be continued....Part 5 klik Sini.

p/s : Rasa macam baru je sms-sms Alan. Berapa hari je ni lagi weyhhhh...

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)