Followers

Wednesday, August 07, 2013

How I Met My Alan (5) - 1st Date.

Hai salam.

Hamek kau. Dah masuk part 5 baru nak 1st date. Kalau dalam drama Indo ni baru nak kenal-kenal pastu ko kena sakit masuk hospital. HAHAHA. Sesiapa yang terlepas episode HIMMA part 4, boleh klik.

Selepas 2 minggu berSMS. Alan ajak aku jumpa. Actually bukan lah dating bagai. Masa ni Alan minta aku belikan dia handphone. Sebab dalam UKM ada PC fair. Ala, dalam U kan selalu buat fair-fair macam ni. So, aku belikan pakai duit Alan then ada la alasan nak jumpa bagi handphone dia. 

Tempat pilihan adalah The Mines. Sebab kitorang masing-masing ada motor je masa ni. Takkan 1st date nak naik motor berdua ken. Tak manis la status anak dara Hj Salleh naik motor dengan lelaki. HAHAHA. So naik KTM sudah ke The Mines.

Expectation aku sebelum jumpa Alan.
  1. Kompem dia ni putih macam dulu-dulu.
  2. Ada misai and janggut yang lebat *sebab Alan pernah hantar MMS gambar dia ada misai.
  3. Rambut pendek cacak-cacak *sama macam dalam MMS dia hantar*
Masa jumpe?
  1. Masih putih lepak-lepak.
  2. Rambut pacak.
  3. Pakai jersey warna biru. Jersey PUMA.
  4. Misai HILANG okey. Sebab aku pernah cakap aku tak suka lelaki ada misai. HAHAHA
Then duduk sebelah Alan tunggu train bagi HP dia. Pastu macam malu-malu kucing nak borak tengok dia. *tolong la jangan nak gletis sangat* masa borak-borak train sampai. Berdiri dalam train pon masa tu rasa best sangat. Romantik je suasana. Sanggup aku tak nak duduk walaupon ada tempat duduk sebelah mak cik tu semata nak teman Alan berdiri. *what the betulllll la* Kalau sekarang naik train dengan Alan, nampak  je seat kosong, 2-2 berebut nak duduk. HAHA

Dari KTM ke Mines kitorang jalan kaki. Lepas tu masa nak balik. Naik bot. Masa dalam KTM on the way nak balik UKM, Alan nak balik Nilai. Alan proposed aku. Gile ah! 1st date dah propose. Well, aku kan sweet. HAHAHA

To be continued...Part 6 klik sini.



with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)