Followers

Thursday, August 22, 2013

Suami ku kacak,romantik dan GAGAH.-Cerita Laki Bini part 1

Hai, As-salam.

Abang, esok kan. Esok kan. Cuuuukup seminggu kite nikah. Hik Hik Hik. Kau tak usah nak poyo*nada johan raja lawak pls* sangat!

Sekejap je. Biasa la orang tengah angau dengan laki sendiri ini la rupa nya. Aku rasa semua bini-bini kat dunia ni masa dalam tempoh macam aku sekarang ni merasakan bahawa laki dia tu lah paling kacak melapaui Si Won. Lebih romantik mengalahkan Gary Oppa. Lebih gagah mengalahkan Jong Kok. Dan semestinya aku haruslah perasan lebih cantik mengalahkan Ji Hyo. HAHAHA

Rumah sewa baru duk kelam kabut lagi. Kemas takat apa yang aku dengan Alan nak pakai je dulu. Yang sepah-sepah tu sepak-sepak je ke tepi sambil-sambil jalan bagi ada laluan sikit untuk ke dapur dan bilik air. Yang lain tu buat-buat tak nampak. Karang dah start kemas aku mesti nak habiskan. Aku ni jenis buat kerja kalau tak siap semua tak puas hati. Duk terkenang-kenang dalam hati. So, kau tunggu je la Sabtu Ahad ni baru aku kemaskan. *isteri mithali macam ni la*

Baru-baru kahwin ni aku rasa macam pelik-pelik sikit nak aturkan masa. Alan pergi kerja awal-awal pagi lagi ha. Kul 7.30 dah masuk kerja. Kul 6.45 pagi dah nak gerak. Aku ni kul 6.15 pagi baru jenis nak bangun solat subuh pastu nak tidur balik lepas tu *nampak tak lifestyle yang berbeza tu*. Tapi sekarang ni, Pukul 6.45 pagi aku bangun, pergi bancuh nescafe Alan, mandi and solat. Kul 7.00 pagi duk cangok depan pintu nak bye-bye and tium-tium sikit hantar Alan pergi kerja. Hantar depan pintu je pon. Pandai-pandai la laki aku bawa motor pergi kerja. 

Then baru aku siap-siap nak pergi kerja pula. Drive pergi kerja macam ngantuk-ngantuk sikit. Sebab dah tak boleh tidur balik lepas subuh. Dah 2 pagi dah duk ngadu dengan Alan, asyik ngantuk je. Aku ni ada 2 jenis keadaan yang tak boleh nak kawal kalau dia sampai. Satu ngantuk, satu lagi lapar. Kalau tak dapat boleh menyinga sehari. Slow-slow la ye nak adapt dalam diri. 

Part paling kelakar sekarang dalam life cycle hidup aku, aku rasa pelik bila tengok baju Alan and baju aku ada dalam satu almari. Sungguh pelik. Pastu Alan sibuk bising-bising kata portion dia dalam almari tu suku je. Haruslah! Aku yang kemas almari, suka hati la nak letak baju Alan ke baju aku banyak-banyak dalam tu. HAHAHA. *Alan, malam karang I minta maaf eh*

Dah-dah. Esok baru aku wat entry nikah kahwin semua. Review semua benda mana aku dapat selepas itu.

p/s : Kahwin dengan Alan macam kahwin dengan BFF. Cuma Alan macam makin romantik tahap aku rasa macam susah nak caye ke tak ni Alan. HAHAHA

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)