Followers

Thursday, August 08, 2013

How I Met My Alan 6-Akhir Mungkin

Hai, salam.

Semalam dah update bukan pasal HIMMA part 5. Hari ini sempena raya *Selamat Hari Raya* aku tamatkan sahaja HIMMA ini. Malas la aih, nak memanjang cerita bagai. Sebab nya next week sudah mahu bernikah. Adalah baik aku buat persediaan dari membebel tak tahu arah di dalam blog.

After Alan proposed aku, aku tak de la gelojoh tahap rasa nak cakap yes yes yes. Aku mahu! Tak de tak de. Aku diam je. Then Alan cakap,

"So hari ni 24 hb Januari 2010 kite punya declaration date okey"

Kau ape hal nak declare bagai kan.HAHA. Sangat kebudak-budakan. Yes, We are. Tapi bila dah sampai UKM, malam tu aku tanya Alan balik. Serius ke nak couple. Sebab aku masa itu muka macam kawah bulan. Alan pula umpama matahari menyinar. Malu lah kiranya berdating berjalan berdua nanti.

Disebabkan Alan beria-ria sangat nak dekat aku *padahal nak tak nak hampir Alan cakap gurau je nak couple* aku terima je la Alan tu. Memang ayat boleh bikin gaduh malam ni. 

One thing aku tanya Alan. Kenapa nak couple dengan saya. Saya? Yeeeeeee laaaaaaa, dah couple kena la saya awak. Takkan aku kau lagi. Alan cakap aku sweet and tak kedekut. Sebab masa nak balik dari The Mines, aku beria-ria nak belanja dia ais krim mcD. Sebab aku cakap dengan dia, 

"hari ni Alan je belanja. Izan tak belanja apa-apa lagi." *Izan Alan pon boleh*

Sebab tu je kau nak dekat aku? Kalau sekarang baru nak couple confirm cancel kot. Asyik Alan je belanja sekarang. Aku mencekik je duit dia. HAHAHA

Selepas itu terjadilah beberapa entry mengenai Alan di dalam blog. Untung lah Alan boleh masuk blog aku selalu. Lelaki lain susah nak masuk sini.

Oleh kerana lagi seminggu sahaja mahu menikah. Activity blog akan bercuti. Aku bagi cuti raya pada blog. Dan ini mungkin entry terakhir sebagai Cik Izan Salleh. Selepas ini mungkin kita akan guna Cik Puan.


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)