Followers

Thursday, October 31, 2013

Nak Jadi Agent?

Hai,

Selamat bekerja kembali. Tak payah nak Monday Blues sangat. Padahal hari ni aku pakai baju biru untuk menamatkan Monday Blues. Puiiiii. 

Hari Jumaat, Sabtu and Ahad haritu aku dah update kan dekat Imtinan Collection. Kalau belum tengok boleh pergi tengok. Alhamdulillah. Sambutan dari korang amatlah aku hargai dari hujung rambut hingga hujung jari kaki aku. Ada tinggal lagi sikit je lagi. Hamboih, korang kalau bab booking suruh aku bawa balik kampung laju je kan. Bagus juga, jimat duit minyak laki aku nak pergi pos. Mihmihmih. Semua nak suruh bawa time kenduri Dayah Amin.

Habislah kenduri Dayah nanti aku open bonet kereta korang pilih la. Untuk sesiapa yang belum pilih nak color apa, boleh book dulu nanti aku reserved untuk korang. Kalau nak C.O.D hanya area Seri Kembangan dan KLIA. Atau pon Trolak time aku balik kampung. Bila tu nak balik? Sabtu ni aku balik Trolak. Selain dari itu, semuanya pos. 

Untuk masa sekarang ni aku baru ada 2 orang agent yang jual shawl dari Imtinan Collection. Harga agent semua tu hanya agent yang tahu. Lepas tu disebabkan ada orang yang tanya nak ambil agent ke tak? Yes, i did. So, kalau ada yang berminat nak jadi agent bawah Imtinan Collection, aku boleh bagi special price. Tapi untuk batch kali ni dah habis. Maafkan saya. Hanya tinggal stok aku jual direct to customer. Harga dari agent dan yang beli direct dari aku adalah sama je. Jangan risau. Agent yang 2 orang tu jual offline. Jangan tanya area mana dia jual untuk c.o.d. Anak-anak buah aku yang jual. Mihmihmih

Eh, berbalik kepada kalau berminat nak jadi agent, boleh direct wsap 019-6738817 atau email kan ke izan.s89@gmail.com.


And kalau ada sapa-sapa nak hantar jahit tepi tudung pon boleh. Harga kita runding secara personal di email : izan.s89@gmail.com atau wsap 019-6738817 jangan call. Saya bekerja waktu siang adalah tidak elok melayan call di dalam office *main blog elok pulak?*

Akhir kata, saya kene keluar jadi despatch. Oleh itu, entry tamat secara tiba-tiba.

This is sticky entry. Untuk entry baru sila lihat bawah.
with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)