Followers

Monday, April 06, 2009

sungai sedim,kulim kedah (4)

jungle tracking...mmg mencabar ar..mule2 jurulatih tu kate lam 2 jam perjalanan je,last2ko taw sampai maghrib baru sampai..mmg penat gler ar.tambah ngan hujan lagi n PACAT die tak yah cter ar..yg kaler HIJAU punyer!!!! nasib aku tak kne ggt...yg kne mmg la bernasibtak baek..hehehe..myb sbb aku pakai stokin panjang n owiz KAWAD coz tanak pijak tanah lame2 so,tak sempat la pacat2 tu nak panjat naek kat aku...hehehe(bijak tak?) b4 g,mmg duk tgh cute2 la lg ni...hahahaha dah mulekan perjalanan dah..jeng...jeng...jeng... tdung aku masih ok lg... ha,ni dah stat hujan dah,baju dah kuyup time ni...huhuhuhu atee yg dah kepenatan(maen tarik2 ngan pacat)hehehe
memang hangen ar...coz sock aku kering lg b4 masuk lam sungai ni...tp last nt if tak masuk lam ni pon mesti basah ar gak...
ha,ni la mangsa keadaan yg pertama(nama dirahsiakan)hehehe masing2 duk cek kaki takot kne pacat..hahaha


ni lah yg de kat atas hutan tuh..mmg berbaloi ar,waterfall die mmg cantik gler...

2 comments :

  1. aku benci PACAT CACAT!!
    huhuhuhu

    nak mnd la kat air terjun yg lawa tuh..

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ala.ko benci pacat,tp die suke gler kat ko atee...
    hahaha...

    hari 2 tanak mandi...
    ni da nyesal lak...

    ReplyDelete

leave me some words ;)