Followers

Monday, June 13, 2011

Siapa tahu pasal Barah Payudara?

Hai, salam.
FYI, aku ada exam 24 Jun ni. Jangan panik, jangan panik. Memang benar ya saya ada exam.Tapi belum buat apa-apa ulangbuku. Mungkin akan mula hujung minggu ni. Sekarang ni baru aku faham, bagaimana perasaan orang yang belajar sambil bekerja. Penat weyh. Aku yang kelas seminggu dua kali ni pon ada juga yang terponteng kelas. TER-ponteng adalah ketidaksengajaan. Harap maklum.

Subjek yang aku ambil untuk semester akhir ini adalah subjek Penjagaan Kesihatan Diri. Dan paper work yang aku kena submit for this subject is about Breast Cancer. Bila aku buat paper work ni baru aku paham dan mengerti bertapa BAHAYA nya kaum wanita sekarang dari serangan KANSER PAYUDARA. Bak kata Doc yang ajar aku. Jangan panggil PAYUDARA. Sebab tak umum. Kalau anak dara boleh la nak panggil PAYUDARA. Kalau dah janda? Emak orang. Tang mana DARA nya. So, Kita panggil BARAH BUAHDADA. Huh! Sungguh tak sopan kan. But satu kelas gelak time ni. Aku pong :D

Aku macam nak share sikit-sikit la apa yang aku dapat pasal kanser Buahdada ni. Maybe next entry. Maybe, ini adalah kemungkinan. So, bukan janji.

p/s  : Open your mind okeyh bila talk about this. Anggaplah aku share ilmu dengan korang. Amin.

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)