Followers

Friday, July 03, 2009

ole-ole

tangan aku bengkak ;( <--stat entri ngan ayat syahdu ohhh. tak taw nape,myb sbb byk menaip entri kot. kah3~ so mulai hari ni aku akan kurangkan bilangan entri. sbb ape? sajeeeeeee ;P

hari ni pi umah ayin jap,tu pon da nak maghrib dah. ayin sampai semalam,acap jemput die kat lcct,then her parent tunggu kat stesen bus tanjung malim. borak2 ngan ayin td,b4 tu amek qilah kat umah die jap.

dapat souvenir dr ayin,comell ohhh...thanx dear! ;) ape? esok la eh aku post pic nye,mls nak amek pic malam ni.hehehe

sape2 balik dr obeC tu nt bw balik la pape ole2 lg eh ;) pastu ingatkan aku sikitttt,sikit pon jadila...hahaha yg duk kat mesia pon if nak kasik aku ole2 aku terima dengan hati yg redha ;)

p/s:sekarang aku hadapi masalah nak terkucil je,nape eh? byk minum air kotttttt,or pundi kencing aku kecik sgt. hahaha ;P



2 comments :

  1. wow bestnyer dpt ole-ole dr Ausie la...nak gak!

    ReplyDelete
  2. tengok pas nie lagi banyak n3...ha...ha...

    ReplyDelete

leave me some words ;)