Followers

Wednesday, July 01, 2009

siti hajar


entri ni khas buat siti hajar ;)

oh siti hajar,
kaulah sahabat ku donia dan akhirat,
tatkala aku sedih,
bilik mu di mrsm akan ku tuju,
bila aku lapar,
adakah bilik mu jua?
tidakkkk....
akan ku pergi ke dewan selera dengan laju,
agar kau tidak sampai dahulu,
kerana kalau kau sampai dahulu,
alamatnye nasik akan habis ;P

lalu,
aku menyertai cikgu anip,
membantu nye menjual dadih,
melalui lorong bilik kau,
akan membuat ku takut! cuak! gementer!
kerana,
kau akan menyerang aku secara laju-lajuan ;P

malam,
ke prep,
petang,
prep juga,
kau selalu lewat,
kononnye melekat di surau,
padahal kau lambat mandi ;P
bila masuk kls,sengih2...
ohhhh,comel sungguh sengihan mu itu siti hajar,
tapi!
kau tak pakai sock!
ko pegang je sock tu.
bila masuk kelas baru sock itu berada di tempat asalnye.
iaitu di kaki comelmu,
kaki ko sungguh kecik ohhh ;P

time kimia,
kaulah sumber rujukan,
akaun?
kau juga,
selain ayin dan qilah.

ingatkah dikau siti hajar,
tatkala aku memotong rambut kau di belakang blok,
habessss,
jahanammm aku kerjakan,
maafkan aku siti hajar,
tapi aku taw,
jauh di lubuk hati kau,
kau suka potongan rambut tersebut ;)

namun,
bila aku gaduh ngan a.i dahulu,
kaulah tempat aku merujuk,
kaulah tempat aku merembeskan air mata ini,
n sekarang pon,
even aku sudah tiada kene mengena dengan a.i,
sape tempat rujukan???

dikau! siti hajar! ;)

siti hajar,happy birthday dear!
da tua buat cara tua ok ;)



p/s:sebenarnye panjang lg ni nak tulis,tapi mase tidak mengizinkan. kerana aku perlu masak untuk berbuka nanti ;P <--logik kan alasan aku? lariiiiiiiii




6 comments :

  1. happy birthday jugak buat siti hajar
    mesti ko merana kan dpt kawan mcm miss izan.
    haha

    ReplyDelete
  2. wah, tidak ku tahu dikau sungguh kreatif..huhuu

    hapr birthday too to her

    ReplyDelete
  3. k.A-->die gembira ohh aku jdi kwn die ;P

    aty-->baru taw ke? haishhhhhhhh!

    ReplyDelete
  4. beday ko bila haruan?
    nt aku wat entri khas tuk ko ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)