Followers

Wednesday, July 01, 2009

menyengal ;P

bahagia? apa itu eh? ngade en aku nak stat entri ngan soalan2 bengong cam nieh ;P bahagia adalah satu perasaan yg aman,tenang,damai,selesa dan sentiasa rasa segar ;) (maksud edisi terkini dr miss izan)

sekarang aku mengalami rase bahagia kerana? ahah! lu pikir la sendiri...<--agak2 korg nak kasik kaki ke tangan kat aku? ;P hehehe.

actually,aku da ley manage balik tdo aku sekarang. malam aku tdo lam kul 12.30 paling lewat dan bangun pukul 7 pg paling lambat ;) taraaaaaaaa.... kan 1 pencapaian yg baek bg aku sekarang kan? ;) sila berbahagia tuk aku sama ;) n pasal malam td de hal yg lebih penting tu kan? ape yg penting???

TIDUR!!!
hahahaha

entri aku makin menyengal sebab aku da bebas ;) bebas lam erti kate ape? hutangkah? perjanjiankan? dikontrolkah? padahal dr dulu aku bebas untuk wat pape pilihan,except kene tye hj salleh and wanita kesayangan dia. but a last few month ni aku saje2 menidakbebaskan diri aku dengan asyik memikirkan perasaan org laen dr perasaan aku sendiri dan kawan2 aku. but now? im free <--bukan free2 je eh aku ni. its meant freedom ;)

p/s:hari ni puase lg. so tinggal lg 2 hari. mak masak sahur sedap ohh hari ni ;)



4 comments :

  1. tido kul 12.30 norizaannn. mak ai izann..bgn kul 7 paaaaling lewat izaan? tahniah2! aku pown akn usahe jgak jd cm ko.

    ReplyDelete
  2. Uihhh...bagi akak, kol 12.30 tu dah consider lewat tau...

    Teruskan menyengal...

    ReplyDelete

leave me some words ;)