Followers

Tuesday, June 30, 2009

bahagia

hari ni puase lg. so pas ni tinggal lg 3 hari! esok puase lg sehari,tinggal lg 2 hari. then tanak pose lg, tgu balik kolej nt baru pose balik. nak makan puas2 kat umah ;)

bukak pose td kat kedai abg aku. mule2 da masak dah. (aku masak? yer! saya masak hari ni ;P). sekali hj salleh ajak pi pasar malam. so pi la,then berbuka kat kedai abg aku je, siap bw lauk2 lg ;)

pi pasar malam beli ape? beli baju! ;) horay! nt eh aku tunjuk baru baru aku<--bajet korang nak tgk. 2 pasang rm50! sepasang bape? kire sendiri ;)

mlm ni ade hal lebih penting! bubyeeeeeeee ;)

p/s:aku makin bahagia ;)



7 comments :

  1. ape yg lebeyh penting??
    knp semakin bahagia??
    haha
    penyibuk kan aty niey..
    well.. dah tau an..

    ReplyDelete
  2. bestnye dh dekat nk hbs ganti posa...
    akak ni yg byk lg...
    huhu

    ReplyDelete
  3. apa yg lebih penting tuh?
    nak tau gak...

    baju baru...saya pun ader...i likeee...

    ReplyDelete
  4. bile la nk gnti pose ni...
    emmmmmmmm

    ReplyDelete

leave me some words ;)