Followers

Wednesday, June 03, 2009

gurauan melampau


aku seorg yg selalu bergurau,kdg2 aku tak taw had n batasan yg sewajarnye. aku baru 20 tahun. kdg2 aku rase nak marah je semua org(bukan sbb aku dtg bulan) tapi sbb aku ni seorg insan biasa. aku tak sempurna ok nak jage hati semua org.

p/s: kene marah lg ohhhh..

9 comments :

  1. normal tue..
    bagus pe suke bgurau..ceria² slalu..
    normal jugak bile pompuan time marah dikaitkan ngan dtg bulan..kekeke..
    pape pun istighfar byk² ye dikk..

    ReplyDelete
  2. erm.
    kena tgk org gak kan.
    hehehe
    izan,
    nnti kita cr pakwe :P

    ReplyDelete
  3. he he marah kat pak we ke atan member dok usha pak we hang

    ReplyDelete
  4. Tau tak pew... but we like... ahaks...<--- agak gediwk di situ

    ReplyDelete
  5. kalau muda ...dia oarng akan kaitkan dengan datang bulan..tapi tak tua orang kaitkan yang lain pulak. Lagi MENYEDIHKAN.

    ReplyDelete
  6. aku pn ske grau2 gak...tp kdang2 xsedar dh menyakitkn hati org plak

    ReplyDelete
  7. wah gurau2 kena marah...

    hehehe

    padan muka

    ReplyDelete
  8. lets take it this way
    maybe orang tu ke dtg bulan

    lolx

    ReplyDelete

leave me some words ;)