Followers

Friday, June 05, 2009

pisang dan kopi

aku: acik kalo dpt la mkn cekodok kan sedap kannnn...
(sambil sengih2 wat muke cute)
acik: pi la amek pisang kat kedai.
aku: ok!
(gembira seperti biasaaaa...lalala~)

so ptg td makan cekodok n kopi panasss...akak aku wat bancuhan die aku jemput2kannn..cute tak aku nye cekodok? cutekan cepatttt..kalo tak aku tade mood balik nak update...ade korg kesah? miahahaha

p/s:kepada anak2 ku kelak mak ko ni hanya taw wat cekodok je,so bekfes n tea time ni je la makanan korggg...lunch n diner kite serang kedai je eh...
miahahaha



11 comments :

  1. wahh...

    cekodok pisang... cdapnYer...
    izan... nk cket...

    kedekut...

    ReplyDelete
  2. alolo..chomel2 cekodok ko izan

    ReplyDelete
  3. comel comel

    kak izan template ni pun comel gak

    nota kaki tu biar betul?

    ReplyDelete
  4. cekodok pisang + kopi = sedap dimakan di wakut pagi atau petang

    izan tukar templet... tak jumpa yang sesuai lagik ke

    ReplyDelete
  5. izan tukar² template = izan tukar² bf???

    ReplyDelete
  6. wahah..rupanyer miz izan nie de bkat terpedam yg akak x tau..pandai wat cekodok pisang..terliur air liur..hahahaha

    ReplyDelete
  7. p/s:kepada anak2 ku kelak mak ko ni hanya taw wat cekodok je,so bekfes n tea time ni je la makanan korggg...lunch n diner kite serang kedai je eh...
    miahahaha

    Amboi...Kena make sure suami Izan nanti seorang CHEF la...So, takyah gi serang kedai hari2... :)

    ReplyDelete
  8. kenapa banyak sangat pic...

    huhuhu

    ReplyDelete

leave me some words ;)