Followers

Tuesday, June 09, 2009

kerianganku hanya sementara

ini bukan entri jiwang...penegasan sekali lg,ini bukan entri jiwang...tajuk je jiwang sket...tape la kan,kene la praktik sket jiwa aku ni supaya jadi sedikit berbunga2 (psst,de org kate aku kayu) debikkkkkkkkkkkk! amek ko!

suasana di rumah-->
mak aku: kat kedai ngan siapkan pelamain nak pi pasang ptg td.
acik aku: ngah basuh baju.
kakak and ana: ngah tdo lg.
aku: ngah menikmati bekfes.

farisha damia di mana??

ni ha si budak kecik banyak songeh tu...ape dia wat? korg tgk kaki die? da tgk?

die tumpahkan tepung mak aku,pas tu die maen2 ngan tepung tu...habes la sebungkus tepung beras mak aku...

ape yg mampu aku wat time tu? hanya gelak je,tu pon aku perasan sbb tibe2 kat karpet de tapak kaki kecik,tgk2 kaki si isha da putih dahhh ngan tepunggg...mak die bebel tak ingat dunia ohhhh...si isha gelak je,last2 mak die pon same gelak...hahahaha

cute ohh muke die time tu,nak je aku gigit lelaju...lalala~


p/s:kalo la anak aku nt,aku biarkan aje die maen,then soh bapak die sapu lantai...kalo bapak die tanye nape nak die gak sapu? nt aku jawap.ade aku kesah? lalala~ aku gurau je laaa~



11 comments :

  1. uikss..umah ko de salji ke izan?nak men gak la..hahha

    ReplyDelete
  2. tu bukan salji eh incek kapan,tu tepung nama nyeee...

    T.E.P.U.N.G.

    -->nt beday ko kompen ko dapat maen tepung...
    lalala~

    ReplyDelete
  3. perhatian umah izan nak buka kilang tepung. jadi siapa tak ada kerja tu boleh le mohon dengan izan..... ha..ha..ha

    ReplyDelete
  4. siapa nak jadi suami izan sila bagi panjang bulu hidung

    apa kau nak kesah?

    muahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe...msti meriah kn klu de bdak kcik

    ReplyDelete
  6. ahah!
    bel0m pape da nak wat kueh gune tp0ng ea!

    ReplyDelete
  7. :) Dia nak belajar masak tu...

    ReplyDelete
  8. ahhaha kak izan siyes nak ckp apa kesah?

    mak aih garang gila

    hahahha

    ReplyDelete
  9. tau la tepung..adoi~

    ahah sebek aku xmembaca..bgus2,xmembuang masa aku..lala~

    p/s>kiddin je nih~

    ReplyDelete
  10. isha! isha!
    kasi ibu banyak kerja yer...

    babap nanti...

    ReplyDelete
  11. amboi... kecil2 dah pandai main powder ye..

    ReplyDelete

leave me some words ;)