Followers

Tuesday, June 23, 2009

genetik ke?

masa aku tingkatan 2,aku da stat pakai cermin mata. mule2 nak pakai tu best gler sbb konon2 nampak educated la sket kan sbb pakai spectacles. <-- ade ke org pikir cam ni? aku je kottttttt ;P so,stat ngan kerabunan pada tahap 150.

bile masuk form 4 aku rase cam malas nak pakai. then bila nak salin note je kene tgu kwn sebelah salin dulu baru aku ley salin. sape kwn sebelah aku tu? shasha! thanx tu shasha ;)

lame2,tak tahan oh sbb bukan tulisan je aku tak nampak,aku selalu di sound oleh akak2 n abg2 senior konon nye aku nampak sombong, n kalo selisih ngan diorg pon aku tak tegur. bukan aku tanak tegur,sbb aku tak nampak sape yg berjalan depan aku. kang tbe2 aku senyum kang korg kate aku nak mengade2 lak kannn...(salahkan org lagi ;P)

balik umah mase cuti,cakap kat mak;
aku: mak,kene pakai balik la spec sbb mmg tak nmpak lansung pe yg cikgu tulis.
mak: sok kita pi bidor,wat spec.
aku: ok.

then,mase tu tahap kerabunan aku masih di tahap ok. lam 200 je. masuk matrik,stadi lewat mlm,tgk lappy 24jam. n now bape tahap kerabunannye????

aku baru sedar yang aku kene tukar spec baru sbb aku pakai spec pon aku still selalu langgar batu2 kecik kat jalan n kdg2 aku kene kecilkan mate aku tuk bace tulisan2 yg kebesaran nye amatla dikesali. pi cek sekali lg,nak wat spec baru. then tahap kerabunannye meningkat sehingga???

mmg dasat arrrrrrrrrrr...skg ni kalo aku tak pakai spec,alamatnye aku tak ley bace subtitle kat bwh tv tu. tgk cter cina ke korea ke ko ingat aku paham? mata kanan lam 350. mata kiri 380.


baru 20tahun ni,lg 20 tahun silap2 kene pakai kanta pembesar kottttttttt...miahahahaha lam family aku yg pakai spec mak,ayah,angah n aku. along aku dulu pakai,then lame2 die tak pakai,mate die jadi ok balik. acik n abg pen mmg tak pernah pakai. so,aku simpulkan yg kerabunan aku ni adalah kerana faktor genetik ;P


aishah ni tak yah nak di ajar cara nak posing2 ok,mg automatic die akan berlagak seolah2 die la ratu kg ;P tp die sgt la cute ohhh...cam sape? maksu die ;P lariiiiiiiiiiiii

aku jarang pakai spec kalo nak kuar jenjalan n kemana2,aku lg selesa pakai lence. dulu mase kat pusat latihan trolak(aku tak pernah cter lg kan pe aku wat kat sini,entri akan dtg),de sorg dak laki same kursus ngan aku,selau kate cam ni kalo aku pakai spect.

man:aso,nak pi mana? beli sayur ke?
aku:kurang asam ko mannnnnnnnn

p/s:aku nampak tua ke pakai spec? pe? tak dengar la,say it louder plsss ;P



17 comments :

  1. memang kebanyakkan ikut keturunan akan tetapi bukan semua ikut menurun betui x?

    ReplyDelete
  2. ha makin teruk dik?

    ReplyDelete
  3. kak ann -->betul2 ;)

    haruan --> bapak tomato aku da telannn ;P

    fariena --> aah,truk oh skg asik pening je pakai spek lame ;(

    ReplyDelete
  4. A'a genetik...
    so nanti cari husband yg tak pakai spek
    anak nanti tak pakai daaa <---hohoho

    ReplyDelete
  5. terrrer oh aisyah posng...cayalah...

    ReplyDelete
  6. nampak ok je
    xuen power 90 dan 100 je
    xpakai pun ok
    tapi study on9 buku pkai
    heheh

    ReplyDelete
  7. sbenaRnYe sPek kaLu kiTe sLaLu pKai LeLame poWer tRun....

    tP kaLu da maLu2 snDirik xNk pKai tRokLaa..
    tu yG poWer naEk tu...

    jGn peDuLik cKp oRang...
    Lawa ke xLawa peGi mamPos...
    bKannYe baPak diOrang yG bYar duiT waT sPek...

    ~hua4..

    ReplyDelete
  8. betul tu hasnulllllllllllll
    makin ganteng la ko!
    hidup hasnullllllllll

    ;)

    ReplyDelete
  9. haHa...

    oH.. kaLu mKin bYk komen mKin ganTeng eK...

    ~hua4...

    p/s: don't just hear people's thought... taKe acTion...

    ReplyDelete
  10. nak take action cam ne?
    nak blasah ke deme?
    hehehe

    ReplyDelete
  11. mksuD aKu take aCtiOn tu foLLow Laa adVice tuh...

    jGn Lpe pKai sPek...

    LeLame diE oK snDri...

    ReplyDelete
  12. mksuD aKu take aCtiOn tu foLLow Laa adVice tuh...

    jGn Lpe pKai sPek...

    LeLame diE oK snDri...

    ReplyDelete

leave me some words ;)