Followers

Wednesday, June 10, 2009

mak,adik nak susu..

lalala~
jgn salah tafsir tajuk di atas ok tuan2 puan2 encik2 cik2 semua (dato' n puan sri de tak bace blog aku ni?)

dulu mase kecik2 kalau aku maen mak2,mesti aku tak berpeluang nak jadik mak sbb pe? sbb geng aku semua dak2 besar,so diorg lg nampak berbakat untuk jd mak dr aku..aku jadik pe? anak,kdg2 jadik bibikkk...miahaha(de muke bibik ke aku ni?)

korg taw tak maen mak2 tu maen pe? ha? tak tawwwww..hilang nikmat dunia kanak2 korg...hahaha(ayat nak mintak pelempang) larikkkk...

last week mase aku duk tengok tv,tbe2 aku dengar one of my anak buah said "mak,adik nak susu..."

pelik aku,kalo panggilan mak aku n akak aku je pgl mak a.k.a opah diorg. diorg semua pgl mak diorg ibu a.k.a akak2 aku..

sekali aku tgk2 diorg duk maen mak2 kat umah depannn..sape yg jadik anak nye? ha! ni spesel sket,kalo time aku maen dulu kitorg gune anak patung je jadikan anak..

zaman da moden kan? ni ha yg memainkan peranan sebagai anak...taraaaaaaa..memperkenalkannn:

farisha damia binti mohd fauzinnnnn...lalaa~

ok,kaki kene angkat sket eh kalian semua untuk memastikan air masak (konon nye susu) mengalir ngan lancar trus ke kaki..
bila perut da kenyanggg,baru kite enjoyyy...diorg masukan si isha ni lam bakul bunga mak aku..nasib tak rabakkk..
suke oh die maen ngan akak2 die,siap layan je kalo kakak2 die wat pape ponnnn..

dah terjawap si isha ni ikot muke sape? ni ha! bapak nyeee..hik3~ same kan? lansung tade muke ibu die kannn..ampun suzanaaaaa...

p/s:nantikan kalo aku da de anak,aku nak die pgl aku bonde..ahakz! sengal nye akuuuu...lalala~


7 comments :

  1. habes dak tuh!
    hee~
    naseb isik dlm bakul!
    kal0 isik dlm mende laen cmne?
    hee~

    haah!
    ik0wt bapak!

    ReplyDelete
  2. lah main guna real baby

    mmg la kak izan advance berlebihan

    xuen panggil mama kadang2 bonda

    sebab mengada-ngada

    hahahah

    ReplyDelete
  3. oh... main anak-anak ya. ko tak main sekali ke izan... timba pengalaman sikit...

    ReplyDelete
  4. bonde....nak ice blend satu!

    heheheheheh

    ReplyDelete
  5. jadikkkkkkkk

    ayahnya

    ayahanda ler

    perghhhhhh

    ReplyDelete
  6. ok wat...ayahanda tuh

    ReplyDelete

leave me some words ;)