Followers

Sunday, June 28, 2009

nasi mentah ;(


nape la nasi kenduri hari ni mentah,kan ko taw aku suke makan nasik minyak nape plak mentahhhhhh,geram ohhhhhh ;(

nasib2~

tape nt kenduri aku akan aku make sure kan yg nasi nye tak mentah! ;P lauk plak mesti lauk febret aku,kalo tak aku tanak kawen! apakah motip di sini???

hari ni aku tak kene cuci tahi ayam n aku pon tak terpijak lg najis tersebut seperti semalam. ;)
korang rase2 nape? sbb pg td hujan dengan lebatnyeeeee,hip! hip! horay! makne nye disini,najis2 tersebut telah di bawa dek air hujan ;)

kepada ayam2 yang tido kat atas pokok n menyebabkan aku kene basuh taik ko tiap2 pagi tuh,baek ko beramal dr sekarang,sbb masuk je bulan ramadhan nt siapla ko akan dijadikan lauk tuk berbuka tak pon paling lame ko ley hidup akan dijadikan juadah di pagi syawal ;)

p/s:hari ni happy ohhh sbb mlm td kannnnnnn<--ley tak aku nak blah seperti biase? haiyakkkkkkk(lariiiiiiiiii) ;P




10 comments :

  1. dah lama sgt x g kenduri org
    rindu lak nak mkn nasi minyak
    huhu

    ReplyDelete
  2. aKu Lagik aR...

    maNg da seTauN x PeGi kenDuRi...

    lasT peGi mSe raYe tauN LpaS...

    nNt kaLu ko kaWen jemPoT aR aKu...

    haHa...

    ReplyDelete
  3. k.A -->tgu nasik minyak ko je la trus ;)

    ezzatty-->nasik minyak aty bile kak ijan ley rase? lariiiiiiiiiii

    hasnul-->mase kenduri aku nt mesti kene jemput ko,sbb kawan baek ko kawen (ade paham?) hahaha

    ReplyDelete
  4. la awat nasi mentah...bukan ker biasanye hj salleh n geng yg masak..

    larikkk....

    ReplyDelete
  5. paHam Laa sesaNgat...

    mKnene kenDuri kt GeriK nGan tG MaLim Laa neH...

    InsyaAllah aKu pegi...

    ~hua4..

    ReplyDelete
  6. hahahaaaaaaaa.
    tade la hasnulll
    aku gegurau jeee

    (takot oh kalo kwn ko bace blog aku nieh)

    ReplyDelete
  7. Die sLaLu gaK bKak bLog aKu...

    bLog Ko nNt aKu poMot...

    mNe Laa tau saNgKut...

    ~hua4...

    ReplyDelete
  8. ehhhhhhhhh
    tak yah hasnullll
    mampos aku kalo die bace!!!

    ReplyDelete
  9. jadilah ko kerbau oh kerbau ha..ha..ha

    ReplyDelete

leave me some words ;)