Followers

Saturday, June 27, 2009

ayam OH ayam


kite mulakan bacaan entri ini dengan senyuman seperti model2 diatas ;))

mlm td sekali lg aku gagal tido awal. aku masuk bilik lam kul 11.30 mlm. macam malam2 sebelum ni ,aku rajin foward2 msg kat kengkawan rapat(ini hanya berlaku kalau dalam hp aku still ada credit). kebiasaannya aku akan topup 5hengget,then lepas foward-foward msg akan tinggal baki credit 2.50sen. so,esok akan habes. then 2 minggu lagi baru aku akan topup.

oleh kerana,malam tadi aku nak tidur awal,so aku foward la msg2 tu awal kan. kebiasaan nye lam kul 1 pg baru aku akan foward msg2 tersebut. ;) then atiah reply,katenye awal benor nak tdo. hahaha

aku pon reply la ala kadar,sbb nak tdo nieh. pusing punye pusing,tak leyh tdo lg! then dapat msg dr lan,katenye nak pic aku yg terkini,nak wat pe pon aku tak taw. gamak nye nak bomohkan aku kot lannnnnnnn ;P (tade makne nye)

aku kuar balik dr bilik then bukak balik laptop n amek la 2pic tuk aku hantar kepada lan menerusi mms. tibe2 laptop aku teronline secare automatic plak,sbb aku lupe nak disconnect steamyx td.

and menjengah la jap blog si atiah <--tahniah babe!

chat jap ngan ma sis lak,ngadu sbb tak ley tdo ngan lg,die soh amek ubat tido. sbb kalo aku tdo kul bape pon aku still ley bangun lam kul 6.30-7.00 pg. then siangnye tak tdo,tapi sebelah petangnye kepala aku akan sakit2. korg rase tu tande2 awal kehamilan ke?? <---ape aku merepek niiiiiiiiiiiiiii,lariiiiiiiiiiii

aku rase aku megalami masalah gangguan tidur malam yang serius.tolonglaaaaa,cam ne aku nak manage balik time tidur malam aku nieh ;( adehhhhhhhh

lam kul 1.30 cam tu. mase ni aku da masuk bilik kembali. aku dengar cam bunyi bende berair jatuh kat lantai belakang umah aku. kirenye kat luar dr bilik aku la. oleh kerana sifat ingin tahu yg membuak lam diri ini,aku berani kan diri tuk membuka tingkap,then aku nampak tahi ayam!

ayam tu tidur atas pokok then die berak dr atas pokok tu,korg rase jatuh kat mane? takan kat muka si a.i plak kan, mesti la kat lantai! kebawah ok maksud aku ni.(sila abaikan sape a.i)

bende ni da berlanjutan selama 2 minggu ohhh,keje aku pas sidai kaen,sapu daun kat luar rumah,termasuk lah mencuci najis ayam2 tersebut! ceit! kire package ni...jage ko ayam,akan aku sembelih time raye nt. mak aku kate ayam tu ayam hutan,sbb tu die rajin panjat tdo kat atas pokok,kalo ayam kg,tdonye lam rebannnnnnnnn...sape tak taw? aku da bgtaw nieh.


nampak tak baldi biru tu? disitulah ayam2 tersebut melepas kan najis mereka,pic ni diambil dr tingkap ruang tamu,bilik aku sebelah ni je.

p/s:emosi sket terganggu sbb aku terpijak tahi ayam tu time nak sapu daun td! shitooooooo



8 comments :

  1. iZan terPijak taiK aYam...

    haHa...(geLak samBiL terguLing2...)

    teriNgin aKu nK tGk mKe Ko paS terPijak taiK tuh...

    ReplyDelete
  2. hahahaha ayam x guner...siap ko raya nanti kami kerjakan ko? ayam hutan? alamak x jadi lah...leh ke makan yer?mmmmmm tanya hj salleh

    ReplyDelete
  3. hasnul-->mane leyh tunjuk kat ko muke time huduh cam tu. ;P

    fariena-->boley,lg sedap kot ayamn nye(adik pon tak pernah makan) hahaha

    ReplyDelete
  4. kalau aku tangkap je ayam tu potong dan panggang.... pasti sedap,,,

    ReplyDelete
  5. izan..wat2 x kenal aku ye pas ko pijak taik ayam tuh..

    ;p

    ReplyDelete
  6. salam...miss izan,

    tq sudi singgah meninggalkan ulasan dlm anaklaut

    ReplyDelete

leave me some words ;)