Followers

Wednesday, June 24, 2009

eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuu! sakit ohhhh!



aku bukan la pandai masak,tapi aku pandai wat air. kalo tak caye tanye aty <-- kan aty kan?

entri ni bakal menjual minyak sket,tak suke? tak yah bace. eh,jgn laaaa....bace la dulu..;P

aku tak ingat tahun bila,yg pasti time cuti sekolah. biase time cuti sekolah dak2 laki mesti naek cuak sket kan? sbb ape?? sbbbb <--- teka la sendiri...sbb kalo yg lom sunat tu kene la sunat kan? takot tak kaum adam sekalian? kaum hawa sunat mase kecik so tak ingat sakit ke takkk...


hehehe anak buah aku yg sulung,die ni sunat awal. sbb pe? ikot suke hati die la...miahahaha tade la,ade sebab nye. die sunat mase die umur 6tahun. kecik lg kan? die ni dulu,mase kecik2 tak suke pakai spentot,da besar ni pon same. die lagi selesa pakai boxer tak pon seluar pendek. bukan ape kate nye "selesa sket mak su" aku pon tak taw,pe beza keselesaan pakai spentot atau suar pendek.

cam ne die ley tersunat?ok2,aku cterkan dulu lokasi kedai abg aku dengan klinik. abang aku bukak kedai ala2 mini market la boley dikatakan. sebelah kedai die tu ade klinik. tapi sekarang klinik tu da tade dah. die maen2 kat depan umah,then tibe2 die nak tekencing. masuk la lam umah kan sbb nak kencing.takan nak kencing kat longkang plak kan? pas je kencing tu,kwn2 die duk sibuk panggil ajak maen lg.


"shahrulllll,cepat laaaaaaaaaaaaa"


nak taw shahrul jawap pe?

"sakitttttttttttttttt"


die terzip ehem2 die! hahahaha

(skrip ni aku pakai bantai je,sbb ni dr ape yg kak long a.k.a ummi si shahrul aku cter)

so,sunat la terus. sbb bw pi klinik sebelah umah die tu doc kate da tak ley nak bukak zip tu.aku pon tak taw cam ne ley sangkut n cam ne rase sakit nye...eeeeuuuuuuu,kalo aku? aku pompuan laaa,so tak yah nak bayang kannnn...

---------------------------------------------------------------------------------------------

aku pernah jage 2 org sepupu mase diorng ni lam pantang pas bersunat. anak kepada maksu n paksu aku a.k.a adik mak aku. rumah diorg kat ipoh. mase tu arwah tok yam aku ade lg. mak su n pak su aku keje. so,tade sape nak tgk2 kan tok n anak2 die yg pantang bersunat tu. yang bersunat tu 2 org sekali gus. aiman n amir.

aku ni kan 1st time jage dak pantang bersunat,mane la aku taw pe yg ley pe yg tak ley kannnnnnn.. anak2 maksu aku ni suke minum air milo. so jap2 je;

aiman or amir: kak ijan nak milo.
aku: okai.

kerap gak ohhhh..sehari de la lam 5,6 kali. sekali ehem2 deme bentan! sian oh deme...nak kencing pon sakitttt...mintak maaf,kak ijan tak tahu korg tak ley minum air bebanyakkk...

tapi sampai skrg,bila deme dgt umah aku or balik kg je.
amir: kak ijan,nak milo. air milo kak ijan sedap ohhh
aku: okai.(bangge syiotttttttttt)
kah3~

ni die shahrul ngan ecah. ensem en,siap de lesung pipit lg. nape aku tade eh? anak2 buah aku majoriti semua ade. ;) ikot opahnye a.k.a mak aku.

p/s:kalo anak2 aku nt,kasik sunat mase kecik2,tade la banyak kerenah! ;)



11 comments :

  1. aah...milo ais kak ijan sodapppp sangatt.
    kurasakan bakal husband mu akan dijamu milo ais jerk eyh nanti??
    ngehehe
    owh, kak ijan ader ek tyme adik2 ku sunat??
    lupa sudahhh

    ReplyDelete
  2. ko jangan bayangkan izan... bahaya keadaan nanti

    ReplyDelete
  3. aty-->mase sunat tade la aty,mase jage deme lam pantang tu ;)

    haruan-->haishhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. future planning gila kak izan

    eyh haritu xuen order milo ais gelas besar banyak buih banyak ais kurang gula xbuat pun

    ReplyDelete
  5. mesti xuennn,skg semua kene pandang depannn. ececeeeeeeeee

    eh,ade ke?
    ok1 siapppppppp.
    minum la,jgn malu2 ;)
    hik3~

    ReplyDelete
  6. weheeww~
    musti saket!
    ngee`
    ngeri aq bace!

    ReplyDelete
  7. miss izan,

    ya..ya haraga barang naik..tapi janganlah melambung bebenor..naik sikit saja ok.

    p/s: ciannya kat sharul..

    ReplyDelete
  8. anak2 buah ko sememangnyer hansem n comei...like sape?
    -
    -
    -
    -
    opah n tok wannyer la...hahahhaa

    ReplyDelete
  9. Chipsmore satu ye abuya... heheehe... jangan kasitau miss izan kite beli kat sini. <---ahaks

    Isk isk kesian kat sharul... u ni kan... memalukan sharul jew...

    ReplyDelete

leave me some words ;)