Followers

Wednesday, June 03, 2009

award dr lelaki ganteng


okai,miss izan dapat award lg k...dr siapa? dr lelaki kacak n ganteng serta tough iaitu mr.hasnul (hasnul aku puji2 ko ni nak mintak ko ngoratkan kwn ko tuk aku...lalala~)


1. Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.
-->ok,da copy! sila lihat di atas,pink u... i likeee(tipuuuu)

2. Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini


-->aku kenal hasnul ni tru blog je
-->tak pernah jumpe die,tapi die pernah nampak aku,kan hasnul? (nada manje) lalal~
-->seorg yg setia (lame ohh die kapel ngan hawa) ececeeeeee..hapy for u hasnul
-->aku minat kwn die...hahaha
-->seorg yg minat sukan(sbb rajin update blog sal sukan) hehehe

3. Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Seterusnya.

-->aku comel n sweet...miahahaha
-->suke kaler putih,merah n hijau
-->ade 10 org anak buah (tahun ni tambah lg 1)
-->bangun pg lambat...miahahaha
-->seorg yg baek hati...(aku tipu,aku kejam ohhh)
-->suke makan,makan,makan(cam pernah jawap je ni)
-->setia ok(try la kapel ngan aku) wakakaka
-->ayah aku garang ohh,tapi sejak de cucu die sporting gler(hari ni 1st time aku nampak die pakai short kuar umah) hahaha
-->mak aku lembut,baek,jarang naek suare kalo die marah pon mesti die nanges je(teringin aku nak jadik cam ni) aku ganas sket,cam hj salleh
-->skrg ni aku ngah blaja memasak(calon2 semua sila take note ok) lalala~

4. Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka.
-->my lil sis aty,(dis is my close kezen) die ni happy go lucky,but now de tekanan perasaan sket...hik3~
-->
atle ♥ waT¡e,knl tru blog je,tapi begitu suke bergaduh ngan si haruan tasek,kenape eh kak? hehehe
-->kak fred,my ex r8 kat ukm,sgt la happenig,gler2 n besh bangatttt...

ok,tu je insan2 yg bertuah yg dapat award dr aku,yg tak dapat tgu k(bajet korg nak sgt pengikhtirafan dr miss izan) lalala~ nt aku wat award aku sendiri yg cute2 tu cam tuan blog die ni aku kasik kat korg semua k(ni pon aku nak pilih je gak) miahaha(gelak setannnn)

ade byk lg award kan,aku akan rotate supaya all my bloggers terchinta ni akan dapat ok ;)
(sesape nak kasik award kat miss izan sila kannnn) i sukeee... ;P

p/s:kepada miss sya,carikan la izan bf..miahahaha

8 comments :

  1. AWARD lagik...

    award + lelaki ganteng = Izan mandi sungai

    wo..wo.. jangan lemas udah

    ReplyDelete
  2. haH...
    ganTenG...??

    aKu pHam...
    nNt aKu adJust uTk ko...
    haHa...

    ReplyDelete
  3. ehmm..aku jgk yg xdpt award..
    tp xpe..aku dah ade dpt yg lennn..
    ehem..ehem..

    aruan : ishh..mamat aruan nih! nyibuk jerk ngan formulanye..sengal tol!

    wakakakkaa..

    ReplyDelete
  4. award + lelaki ganteng = Izan mandi sungai

    hai haruan tasek...cepar dt info nie...mmmm

    monkey d luffy!!!!
    where are you?

    ReplyDelete
  5. ishhh..izan? betul ke ni? terharu akakkkkkkk!!

    ReplyDelete
  6. aku masih terkejut..

    terkejut + terharu = pdn muke aruan!!!

    ReplyDelete
  7. asyik mintak bf jer...

    meh aku carikan

    ReplyDelete
  8. biArLe diE nK mnTak...

    tu doA nmEnYer...
    nE taU eSok dA dPt...

    hua4...

    ReplyDelete

leave me some words ;)