Followers

Monday, June 29, 2009

tade mood ;)

okai,now tag from incek hasnul ;) yg tak pernah melupakan aku tatkala ade tag ;)


1. Nama yang sepatutnya diberi jikalau nama sekarang tidak ada:
still norizan;) i love my name damm much!

2. Sediakan gambar passport yang paling latest:

ade lam one of my entry cter sal aku amek gambar nieh ;)

3. Gambar bersama salah satu hadiah dari salah seorang sahabat:


seluar tu,dr atie.sempena beday aku ;) thanx dear.

4. Gambar pertama yang ada dalam (mana-mana) folder foto anda di komputer:

pic mase kwn2 mrsm aku datang lepak kat umah aku.time ni ngah bakar sate. dtg dr mane sate nye? mak aku ler ;) dulu mak aku wat tuk kedai makan abg aku. skg tade dah. tak larat.


5. Gambar phone yang dipakai sekarang:

nampak tak hp aku tu? nokia bape ntah. tade mms,tade gprs n hanya skrin biru ;) but i likeee,banyak kenangan ngan hp nieh ;)

6. Nama yang ke 10 dalam contacts henfon anda:

acik(kakak aku)

7. Lagu ringtone henfon ketika panggilan masuk:

camelia from irwansyah

8. Tag 8 rakan lain:
tade sape ;P


6 comments :

  1. wah2!hee.aq xpenah dpt adiah sluar dr kwan!nak jugak!Hee~

    ReplyDelete
  2. nak? bila beday ko?
    meh aku kasik adiah gakk ;)

    ReplyDelete
  3. jawag tag pn tade mood ke?
    npe cik izan oi????
    hehehehehe....

    ReplyDelete
  4. ur welcome dear~~~
    enset biru ko tu leh de ringtone camelia eh???
    hehehe

    ReplyDelete
  5. alamek atie! kantoi lak!
    hahaha

    ReplyDelete
  6. apasal gambar tu senget... makan leher ayam ke

    ReplyDelete

leave me some words ;)