Followers

Monday, June 29, 2009

tade mood ;)

okai,now tag from incek hasnul ;) yg tak pernah melupakan aku tatkala ade tag ;)


1. Nama yang sepatutnya diberi jikalau nama sekarang tidak ada:
still norizan;) i love my name damm much!

2. Sediakan gambar passport yang paling latest:

ade lam one of my entry cter sal aku amek gambar nieh ;)

3. Gambar bersama salah satu hadiah dari salah seorang sahabat:


seluar tu,dr atie.sempena beday aku ;) thanx dear.

4. Gambar pertama yang ada dalam (mana-mana) folder foto anda di komputer:

pic mase kwn2 mrsm aku datang lepak kat umah aku.time ni ngah bakar sate. dtg dr mane sate nye? mak aku ler ;) dulu mak aku wat tuk kedai makan abg aku. skg tade dah. tak larat.


5. Gambar phone yang dipakai sekarang:

nampak tak hp aku tu? nokia bape ntah. tade mms,tade gprs n hanya skrin biru ;) but i likeee,banyak kenangan ngan hp nieh ;)

6. Nama yang ke 10 dalam contacts henfon anda:

acik(kakak aku)

7. Lagu ringtone henfon ketika panggilan masuk:

camelia from irwansyah

8. Tag 8 rakan lain:
tade sape ;P


6 comments :

  1. wah2!hee.aq xpenah dpt adiah sluar dr kwan!nak jugak!Hee~

    ReplyDelete
  2. nak? bila beday ko?
    meh aku kasik adiah gakk ;)

    ReplyDelete
  3. jawag tag pn tade mood ke?
    npe cik izan oi????
    hehehehehe....

    ReplyDelete
  4. ur welcome dear~~~
    enset biru ko tu leh de ringtone camelia eh???
    hehehe

    ReplyDelete
  5. apasal gambar tu senget... makan leher ayam ke

    ReplyDelete

leave me some words ;)