Followers

Monday, June 01, 2009

entri jiwang

aku skg da jarang on my fs n ms..kdg2 je layan fesbuk sebab aku suke layan kuiz yg mrepek2 tu..kadang2 aku caye oh jawapan die...(haish! jahil gler aku niiii) so,td aku on la jap fs aku sbb de one of my bff komen aku nye pic. name kwn aku ni lan. nampe penuh die pe? tak ley la nak kasik taw,nt korg ngorat die...miahaha

-->sape2 nak no tepon lan ley mintak kat aku,tapi aku takan kasik laaaa....lalala~

ok2 back 2 da topic izan,tibe2 aku terbace sebey kezen aku post kat buletin fs. soklan die cam ni n yg di jawap oleh kezen aku tu cam ni ok.

what is the best thing about love?
to know that someone love and care about you and how we want them to know that we tried our best to make them felt the same thing.

kepada izaty,my kezen kak ijan curik sket ayat aty k...hehehe

sungguh bermakna kate2 nye. dulu pon aku selalu berusaha ke arah tersebut,sbb aku terlalu takot kalo that person yg aku anggap special tu tak dapat rase yg aku syg die...kdg2 aku rase cam tak yakin bile aku say sumthing then die senyap je. rupe2 nye die ngah pikir ayat yg sewsai supaye aku tak terasa. so now aku da paham,kalo lelaki amek mase nak kasik respon ade sbb nye.

6 comments :

  1. kalau lelaki diam ada dua sama ada tak bagi kita terasa atau nak tipu je

    anyway gd luck for the love quest
    jia you jia you

    ReplyDelete
  2. kalau lelaki diam tu ada maksud??? entah2 dia pikir minah nie sewel ke apa ha..ha..ha... apapun semoga berjaya dalam mencari menantu apa? hj salleh kah????

    ReplyDelete
  3. betul tu dik? bg dia masa utk menjawab...ada kebenarannyer di situh...

    ReplyDelete
  4. wah..
    thanks membaca survey itu..ngehehe
    lelaki diam..
    kenapa perlu berdiam??
    berapa lama perlu dibiarkan dia berdiam diri dan membiarkan kita tertanya-tanya??

    ReplyDelete
  5. wah..
    thanks membaca survey itu..ngehehe
    lelaki diam..
    kenapa perlu berdiam??
    berapa lama perlu dibiarkan dia berdiam diri dan membiarkan kita tertanya-tanya??

    ReplyDelete

leave me some words ;)