Followers

Monday, June 22, 2009

sebab ape?

perasan tak aku nye tajuk lately semua de tande tanya kan?
kenape?
sajeeee <-- ley tak aku nak jawap cam ni?
tak ley?
ade aku kesah? lariiii...ok2,im sory (bak kate amir raja lawak) ;P

nak taw tak sebab pe aku tak jadi puase hari ni? sbbbbb...

ok2! b4 tu nak umumkan pemenangnye(pemenang ape lak ni?) ikut suke la kan nak bgtaw ke tak bila aku wat contest...miahaha...tade la,entry b4 ni ha...

pemenangnye mrs fariena,nt u emailkan alamat umah u,no tepon,bilangan anak jari,n no ic u kat i eh? ;P (mampos aku kene makiiii)

sbb die teka dgn betul nyeee...sebab pe aku tak pose hari ni...ok,da nyampah bace? tp still tak taw sebab ape aku tak puase?

the reason isssssssssss... ley tak nak lari je??? ;P

SEBAB HJH RODZIAH MASAK LAKSA AND TOMYAM HARI NI....;))

pic tomyam tak sompek den nak amek sbb larisssssssssss...laksa ni pon aku amek time mangkuk ke-4 aku makannn ;P

kepada sesape yg duk di luar negara(ade yg terasa?) or duk jauh dr mak(ade lg yg terasa?) sila la nikmati mata anda dengan pemandangan laksa yg bukan saja nampak sodap tapi bila di makan pon sodapppp... ;)


bahan2 da abes,so tgl bawang ngan cabai je...tu pon still sedap ;)

p/s: ampunkan kesalahan hambamu ini YA ALLAH kerana entry ni mampu menganggu beberapa jiwa ;)



13 comments :

  1. alamat umah ,no tepon,bilangan anak jari,n no ic dh email...so apa lagi?????????

    ReplyDelete
  2. siyes ko jahat gila
    mulai saat ni aku boikot blog ko selama 1 jam
    hahaha

    ReplyDelete
  3. wah terliur tgk laksa tu...
    mmg patut x pose pon..
    :)

    ReplyDelete
  4. sdapnye laksa 2....mne aku nk cri laksa ni...huhuhu..nk mkn laksa..

    ReplyDelete
  5. miss izan,

    betul tu..nasib en zul cool je,kalo die balasah saya...parahlah saya..
    hehehe...

    tq sudi singgah anaklaut

    ReplyDelete
  6. haruan-->nak ke? ok! siap! nt sampai la kat umah haruan tu...;)

    fariena-->nape u marah2 ni? i nak bg hadiah pon marah ke? cancel la cam ni...hik3~

    k.A-->kan aku da mintak ampun awal2..lalala~ lariiii...

    husna-->mmg kakkk...sodap yg amattt

    aken-->nak ke? mai la mam free je ni...;)

    anaklaut-->sesame ;)

    topex-->mmg salahhh ;D hahaha

    ReplyDelete
  7. oh

    kami ada CHEF PROFESSIONAL yang masak semua tu

    hahahaharam

    ReplyDelete
  8. sape?
    ko ke?
    rase nye kalo ko masak sedap ke?
    lalala~

    ReplyDelete
  9. haruan-->nak ke? ok! siap! nt sampai la kat umah haruan tu...;)

    fariena-->nape u marah2 ni? i nak bg hadiah pon marah ke? cancel la cam ni...hik3~

    k.A-->kan aku da mintak ampun awal2..lalala~ lariiii...

    husna-->mmg kakkk...sodap yg amattt

    aken-->nak ke? mai la mam free je ni...;)

    anaklaut-->sesame ;)

    topex-->mmg salahhh ;D hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)