Followers

Sunday, June 14, 2009

ucapan trimas!

pertama kali nya,saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mak,ayah dan keluarga saya semua. tak kira sama da keluarga dekat mahupun jauh,tetapi bukan kepada org2 yg tak terpilih untuk memasuki keluarga hj salleh. di harap kepada org berkenaan,anda boleh la blah dengan sekian hormat nya..ok? blahhhhh...

dan tidak dilupakan kepada all my beloved bloggers kerana tanpa anda siapalah izan.tukang.kata di alam bloggers ini...cewahhhh..(sila kempiskan hidung anda yg cute itu).

kenapa miss izan beria2 ucap trimas ni? sbb i got banyak award uols...(gedik dah kembali,larikkkkkkkk)...

okai,mari kite kire bape banyak award aku dapat tatkala result sem 2 aku cam hampehhh...nway,for those yg kasik award ni,million tengs n lurve for uols ;)

inagt senang nak dapat million lurv dr aku? korg patut bersyukurrrr..sbb org2 terpilih je ley dapat,mlm td da de sorg kene black list from hj salleh family wannabe..sbb pe? ha! lu pikir la sendiri bak kate my already stollen nabil from me...kenape ko pilih irma,aku taw la die chantek nabilll...huk3~

dr miss sya aku dapat 4 award yg berturut2 die kasik kat aku...trimas sya,manyak2 trimas ni,kamu nampak tak sampai tak tertahan lg trimas ni nak diluahkan...hehehe



yang both last tu aku dapat gak dr miss nissa,n also tengs to u nissa..;)

and tak di lupekan juga kepada mr frado coz give me award even aku baru je folo blog die...;)
yang mane satu award nye? yg 1st skali tu...

p/s:korg saje je kan kasik aku award manyak2 supaye aku tak jadik nak stop berbloginggg..;P nway tengsss...


8 comments :

leave me some words ;)