Followers

Monday, June 29, 2009

30sen je.




semalam aku ke kedai nak cari topup. da nak dekat maghrib dah. semua gara2 aku nak kene msg seseorg mlm td. sape? athiah bt halmy. lega oh lepaskan semua kat atie ;) thanx babe ;) aku tak taw nak cter kat sape selaen ko. malu ade,segan ade. semua aku rase. ok2,stop mengarut!

mase pi kedai semalam,si aisyah nak ikot same,tengahari tu abid nye datang singgah umah jap. lansung die tanak balik. sampai je kat kedai aku pi la beli topup,kedai pon nak tutup dah. aisyah tgu kat luar. mase aku nak bayar je akak tu kate 10 hengget 30 sen. aih! da naek harge ke topup nie? siap charge aku 30sen lg.

rupe2nye anak buah aku da tarik seplastik maenan kat kedai die.nasib ko tarik yg 30sen je ecah.maksu bw rm 10.50 je kot.. on the way nak balik die tertido. ko bayangkan aku ngah bawa moto die ley ttdo lak. siap keluar air liur lg meleleh kat lengan aku. adehhhhhhh,aisyah ni. aku bw la balik umah sambil pegang die gune sebelah tgn,moto sebelah.nasib tak de pape.

malam lam kul 9 baru die terjage,trus nanges" nak balik abid". ahah! sudahhhh..then tibe2 acik aku teringatkan maenan die beli td. trus soh aku pi amek. bukak2 lam die de menantang pe ntah. aku dok belek la. tgk direction can nak wat kete kebal jer. sekali ko transformers laaaa..



7 comments :

  1. ni lagi nak jadi robot.... hu..hu

    ReplyDelete
  2. ecah! ecah!
    abid x sayang ecah la tuh..tinggai ecah kat umah opah huhuhu

    protes ecah protess!!!!
    ajak abang ngan angah

    ReplyDelete
  3. mrs fariena,sila kawal emosi anda ;P

    ReplyDelete
  4. lawa gak robot tu

    kalau pandai lukis... lagi lawa kot

    ReplyDelete
  5. alolo..best btul mainan si ecah ni pilihh. mencabar sungguh

    ReplyDelete

leave me some words ;)