Followers

Friday, June 19, 2009

malaria and upu

muke budak baek ;P









hj salleh demam,dr semalam lg die demammm...sian plak tgk,duk baring je,biase nye die bukan reti duk diam. sehari sebelum die dmm,de org dtg sembur keliling umah sbb de kes malaria dekat2 ngan umah aku ni ha.

ni la mesia,da de kes baru nak amek tindakan. hope hj salleh bukan kene malaria. mak aku ajak pi klinik td bukan nak pi. die mmg,liatttttttttt nak pi klinik. tapi kalo anak2 yg demam lajuuu je nyuruh nye ha! mak aku kate sebijik perangai aku(degil ke aku?aku budak baek la,just mls sket je..lalala~)

hari ni,result upu kuar kan? sesape yg ngah tgu tu korg dapek mane? kwn aku dayah dapat upsi,si farah dapat upm! yeay! semua dekat je ngan ukm! ley pi joli sesameeeeee...tgk ade hati lg tu! result hampehhhhhhhhhhh....



p/s: cute kan aku pakai shawl,blaja dr utube ni! nak pakai time raye nt..hahaha semangattt...hik3~






12 comments :

  1. erk

    dengan mata ko... nyamuk malaria pun lari

    ReplyDelete
  2. gelak guling2 baca komen kapten
    haha

    ReplyDelete
  3. sMoga Hj saLLeh cPat semBuh eK...

    yG ko konFem nYamuk taNak gigEt...

    dahLe kuRus...

    daRah msT cKet...

    ~hua4...

    ReplyDelete
  4. xfaham aku kapten apa kena mengena nyamuk malaria dengan mata kak izan lak?

    haiz

    semoga hj salleh cepat sembuh

    ReplyDelete
  5. cepatlah hj saleh baik hendaknyer...

    amin.

    ReplyDelete
  6. ayah dah sehat ker izan?
    izan ok jer sya tgk,
    sape kutuk2 tuh?
    huhu

    ReplyDelete
  7. da sht da...
    pg td da siap g dusun lg...
    hehehe

    tu ha sya! kat ats tuh!
    jahat kan diorgggggggg...

    ReplyDelete
  8. ooo..kapten yg komen ats skali tu ek.
    cute..tp namo la snap pix cmtu..ilang ke kiut an nye..
    :P

    ReplyDelete
  9. tgkkkk...akak pon same!
    haishhhhhhhhh

    ReplyDelete

leave me some words ;)