Followers

Monday, June 08, 2009

isnin

kenduri?
hari isnin?
kenapa?

sbb kat felda aku org2 nye tak pi ofis,diorg keje sendiri..g ladang. tu la kelebihan nye,hari pape je ley wat kenduri kannnnnn...org ley dtg tolong sbb kebanyakan isteri2 peneroka tak bakerja,suri rumah sepenuh mase.

sbb tu aku terbela nasib n ilmiah ku sampai sekarang(konon nye) sbb wanita kesayangan hj salleh 24 jam di rumah...ehem!

so hari ni,kenduri lg...umah kepada kwn abg aku,tapi abg kepada kwn abg aku kawen.paham ke? aku namekan kwn kepada abg aku tu abg am. abg aku dah de 2 anak,hujung tahun ni cukup 3. tapi abg am masih lom berkahwin...

menurut cerita abg ku,si am ni pernah bercinta dulu,tapi awek nye masih belajar,umur abg ku lam 28 tahun,so am ni sebaya dengan nye.

-->kepada abg am,izan kan ade...lalala~

si damia,mengambil berkat org kawen...hehehe

kakak n ana da pergi awal2 pg dengan opah nye,so dah berpeluh deme maen aci ligan kat sane.

aku n akak aku lam kul 12 baru g,berjalan kaki ohhh...ngan si damia lg.

wanita kesayangan hj salleh bersama bes fren nye,mak nab.

p/s: kenduri kawen hari ni aku pi lambat,so dapat makan nasi ngan kuah je,lauk da abes...waAaaAaaa...kenduri kawen aku nt,aku soh tukang masak aku masak bebanyak!!!




13 comments :

  1. -->kepada abg am,izan kan ade...lalala~

    huss.... boleh tawar menawar lak... tak tawar dengan kami sekali ke? ramai nak beli nie

    ReplyDelete
  2. rindu arr ngan kakak n ana...

    ReplyDelete
  3. rindu arr ngan kakak n ana...

    ReplyDelete
  4. izan..kalo ko kawen..sila la wat kenduri sabtu atau ahad ari lain kami keje..wakaka..

    ReplyDelete
  5. husy cam pasaran saham dah
    boleh tawar menawar
    tu kak izan en haruan mahu tu

    ReplyDelete
  6. haha..btul tuh atie. ko nk kawen bwat la time cuti2 taaw. aku nk mekap2 ko lg..lalala, ko caye kt aku x utk handle muke ko

    ReplyDelete
  7. izan~
    k0 felda mane?
    hee~
    same la ngn aq~
    kenduri tiap2 arie!

    ReplyDelete
  8. opss salah sign in tuh...bukan ann tp angah yer...

    ReplyDelete
  9. kenduri 7 hari tujuh malam kalau kawen anak raja

    ReplyDelete
  10. oi gambar mak aku pun ade...
    mane hg sebat ni.. hahha

    ReplyDelete
  11. ohhh incek anonnn...
    sila tulis nama k..
    even aku taw hg sapa...
    hehehhe

    ReplyDelete
  12. ohhh incek anonnn...
    sila tulis nama k..
    even aku taw hg sapa...
    hehehhe

    ReplyDelete

leave me some words ;)