Followers

Monday, June 22, 2009

sebab?

semalam,angan2 nak puase,puase ape? puase gantiiii..(sila bace ngan nada perlahan) sekali acik aku ajak pi kenduri plak.

acik: adik,jom siap kita pi kenduri umah mak lang dah..
aku: kenduri apa?
acik:kenduri kesyukuran ja kottttttt..
aku:jom,lekaih la siap!
(laen kali la ganti,tp dosa kan sbb da niat,tp ape kate mak lang dah kalo tak pi?)
ni semua salah lauk mak lang sebab sedappp sgt! haiyakkkkkkkkkk...lariiiiiiiiii

hari ni pon plan nak puasa gak,tapi tade la sahur,bagun2 pg je tgk ayah aku tdo lg kate nye demam lg. riso gak ni,demam nye dtg time pg n mgrb je nak ajak ke klinik payah benorrrrrrrr...

mak aku kate malam ni tak ok gak,kene pakse rela ke klinik yer hj salleh! musti! anak mu ni kijammmm...

sbb pe aku tak jadi puase hr ni? sbbb...ptg ni aku bgtaw pe sbb nye..;P

p/s:cube korg teka ape sebab nye? ;P



7 comments :

  1. sebab ko kuat makan kan? kan?
    hahaha

    ReplyDelete
  2. sebab ko nak korek idong arini kan?

    ReplyDelete
  3. sebab makan LAKSA hehehehhe
    n TOM YAM mak....

    ReplyDelete
  4. sebab bulan merah.
    *meuehehehe*

    izan,
    kenapa izan teka dapat kete??
    mcm taw2 jer.
    hihihih

    ReplyDelete
  5. k.A--> ko jgn jeles eh kalo taw pe sbb nye...;P

    xuen-->jom dating! ;)

    topex-->pengotor! huh!

    fariena-->erkkkkkkkk,nyesal ym ngan angah! ;(

    chentamaya-->jom pose sesame?

    sya-->salah daaa...sya,izan kan ley bace mind org..;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)