Followers

Monday, June 01, 2009

pinangan sampai ke rumah

cuak!
berdeber!
nak terkucil!
menggeletar!
rase cam rama2 lam perut!
cam tu kot ohh aku rase kalo tibe2 je lamaran sampai ke rumah hj salleh.
miahahaa
(kompem la tuk aku kan,sbb kat umah ni sape je lg yg belum kawen,aku je kottt)
lalala~

lambat lg arrr...aku belum bersedia n lgpon ade ke calon if aku da bersedia pon...
hak! hak! hak! tuih! tu la ayat anak buah aku sekarang kalo aku perasan cun kat umah...hahaha

penuh ohh umah aku sekarang,semua dok mlepak kat umah opah nye,yg jage sape? aku lerrrrrrrr...(baek kan aku?) ok,calon2 semua take note ok,masukan name aku lam list biNI korg...lalala~(jual minyak niiii) hahaha

aku nak kasi tips ni,cam ne nak tahan perasaan yg tak keruan tu sekiranya korg di pinang oleh mane2 lelaki yg tak di kenali or juga dikenali n tibe2 je menyerang family korg...(cam de pengalaman je ni...lalala~)


1)

semasa menunggu ketibaan or kdg2 korg tak tunggu pon,so makne nye time org2 tua berbincang,sile lah buat muke cute seperti diatas. dengan harapan wakil pihak lelaki akan berkata di dalam hati "adush! kanak2 lagi rupenye pilihan anak ku ini,pandai kah die nak masak n menjaga makan pakai anak ku?" huahahaha

2)

sekiranya korg rase nak terima,ley la praktikan kan gaya malu2 kuching ini. kerana mak aku kate gaya ini amat femes ketika zaman muda remaja nya dahulu...hahaha...ayu n tersendiri gituuu...

3)

kalau tanak ngan pinangan tersebut,muke begini sudah memadai untuk menjawab semua persoalan pihak lelaki(aku rase) huhuhuhu

4)

selapas rombongan pulang kerumah masing2,bolehlah betulkan urat2 yg terbelit di pipi tu..cam ni ok...

5)

ni la muke lelaki yg pinangan nye di terima...senyummmm memanjang la...kalo kene reject?
bagaimanakah agak2 korg? hahaha

aku rase aku nak wat muke cam ni la nt,agak2 korg pe bakal mertua aku cakap lam hati? hahaha

p/s:aku belum bersedia bukan bermaksud aku menolak. aku seorg yg belum bersedia. tu yg mampu aku kate kan...

8 comments :

  1. kalu kak izan syg buat begitu

    1) malu tanda setuju kut

    2)tutup aurat..sambil tgk cepatkan tarikh kahwin


    or

    3) betul ke x dia ni? reject

    4) ish xin dengan aku yang suka lala pose..reject

    5) sekeh anak dia 100x sambil jerit cari yang lain..buta apa


    ahahhahahah

    kut jelah
    tapi pilihan 1 dan 2 lebih afdal gitu

    ReplyDelete
  2. hahahahahha

    model2 mak su yg bagus la....

    ReplyDelete
  3. hahah..alolo. hbat skali model2 ko cik norizan

    ReplyDelete
  4. heheh..bgs izan bagi akak idea tuk wat muka mcm 2 bile de org2 yg dtg meminang akak nanti...klau2 rasa x reti nak wat muka mcm 2 akak tempah jer lah model2 izan 2 yg paling akak berkenan model terakhir tue..ahakz..

    ReplyDelete
  5. wakakaka..model jelite gitu..tp kan izan diam itu tande setuju...hahaha..so kalo x mo jgn diam je tau..habaq btoi²

    ReplyDelete
  6. haHa...

    aKu taU saPe saLah soRanG caLon tu...

    hua4...

    ReplyDelete
  7. camne kalo org tu dtg meminang lam ym??????

    wat muke camne lak kat webcam tuh???
    huehehehe

    ReplyDelete

leave me some words ;)