Followers

Friday, June 26, 2009

nak kene babab tak?

actually de menede laen nak cter,tapi td jenjalan kat blog korg,tibe2 melihat satu ayat yg amat dasattttttttt.

insan2 seterusnya yg terpilih untuk menjawap tag ini adalah:
1.---------
2.-----------
3.---------
4.-------
5.---------
6.miss izan

kesimpulannye disini,aku kene tag ok,oleh miss nisa.thanx nisa ;)

ok,kite terjah ape soalan maut dr miss nisa ;P

"perkara yang mesti dilakukan sebelum umur mencecah 30 tahun"
(omakkkkkkkkk,soalan! kasik aku sentapppppppp nieh)

1.kawennnnnn. gatal ohhh aku,fes thing da pikir kawen ;P

2.insyaALLAH degree aku akan abes 2 tahun lg kalo tak kene extend,so sempat la abeskan b4 30 tahun.

3.nak sambung master ke? kalo de rezeki n aku tak kawen lg time tu. arghhhhhhh,gatal lagi.sape nak tlg garu? miahahaha

4.nak tukar teratak hj.salleh ni jadi banglo dulu. mampukah? yer! izan boleh!<--gler semangattt ;P

5.nak kasik ayah aku rase duit gaji aku yg 1st,nak bw die g jenjalan<--nak kemana? hj.salleh request jerrrrr,anakmu ini akan cuba tunaikan ;)

6.nak belikan ape aje yg mak aku nak <--ape? same omak,omak mintak je pape,kalo mampu rumah 10 tingkat adik ley wat ;)

7.nak jadik cikgu,takpon lecturer<--amboiiii apsal takpon lg hebat dr yg sebenar nak jadi? malas nak edit..hua3~

8.nak kasik hj salleh and wanita kesayangan die dukung my baby<--balik2 mood gatal timbulllllll...adeh!<--tolongla lempang aku lelajuuuu

9.ha! nak pi pualu redang! aku tak pernah piiiiiiiiii<--ade sape2 nak teman? jom ;)

10.adeh! da tade idea,nt sambung ley? haiyakkkkkkkkk<--lariiiiiiiiiii ;P


p/s:ini bukan omongan kosong ok,bebetulll nak wat niehhhhhhhh ;) aminkan cepat,kalo tak kene babab!



10 comments :

  1. minah rajin jawab tag... siapa ada lagi tag je blog nie..hu..hu

    ReplyDelete
  2. miss izan,


    kategori anakalut semua di atas yg pompuan suker.:)) ( wah....gatal gak ni..hehehe)

    ReplyDelete
  3. hmmm dah agak ia disitu... ahaks

    nyorok nyorok

    ReplyDelete
  4. gatainyer dier...

    ReplyDelete
  5. bu-->nasibbbbbbb

    fariena-->erk,kantoi plak ade kakak tercinta lam blog nieh ;P
    adehhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. kO neH iZan...

    xAbes2 nGan keGataLan ko tuH...

    cBe kO kuRanGkan cKet kegataLAn ko tuh...

    haHA..

    ReplyDelete
  7. okai,kegatalan di tahap minimum ;)

    ReplyDelete
  8. haha...
    -aku pn nk dukung ank hang!
    -aku nk teman hang p pulau redang
    don't worry....

    ReplyDelete

leave me some words ;)