Followers

Wednesday, June 10, 2009

trick

oleh kerana hj salleh hanya beli sayur kobis n ikan cencaru 2 ekor,so mlm semalan da tade lauk nak makan.

aku: kakak, ana nak ikot masu pi beli bege pi mandi cepat. 5 minit je. lambat tinggal!
(ececceeee,pembalasan dendam. dulu aku selalu kene ugut cam ni)

tak sampai 5 minit da siap bebudak tu mandi,tapi tak ber powder n sikat rambut.

aku sebagai mak su menggunakan kuasa veto yg telah di berikan oleh ibu nye kepada aku.

ehem2...
masuk balik! sikap rambut,powder muke!!!

da siap semua,skali...

hj salleh:tak yah pi la,mlm nt kita pi pasar malam.
bebudak: huh! hampeh nye maksu!!!
aku: ahakz! trick aku menjadi nak soh deme mandiii...(ampunnn,mak su mmg nak bw korg la,tok wan yg tak kasik)

al kisahhhh,maka mlm td ke pasar mlm,dekat je..tak sampai 20 minit pon.

tak sempat2 nak sampai umah da melahap da bebudak ni..lapor kate nye..

wanita kesayangan hj salleh berbelanje..aku dr dulu heran mane mak aku dapat duit,padahal 24hours die duk umah je.hj salleh? tak pernah plak aku dengar mak aku mintak duit kat hubby die...(pelik tapi benar)
aku rase si alep ni da tekena sawan kamera.asal aku amek je pic die,mesti nak jeritttt...

isha with her mummy...saje wat posed manje sket.time ni kat kedai makan abg aku da..

rambut yg si pacak kan oleh ayah nye...(saya ni gurl la ayahhhh)


p/s: baru bw 3 org anak sedara aku da rase letih nak jerit soh jgn lari la,jgn jalan tengah2 la,pgg tgn opah laaaa...kakak aku bw anak die pi shoppong cam ne eh? mak aku dulu bw kitorg 5 org pi jalan2? adushhhh..cancel la nak anak ramaiii..lalaala~

9 comments :

  1. si alep pun mcm amin la tu..asal amik gambor je mjerit²..waakaka..

    ReplyDelete
  2. meriah la k0 da de ramai anak buah!

    ReplyDelete
  3. mak su memang hampehh.... ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  4. ha tahu la cam ner kan...
    pasal tu selalu duk rumah jer...
    malas nak layan depa2 tuh

    ReplyDelete
  5. dah lama tak pegi pasar malam

    ReplyDelete
  6. hahah
    ank ramai xpe.
    tp gap biar jaoh2.
    t yang besa leh tolog jaga y kecik :PP

    ReplyDelete
  7. mak su tak produktif... anak sekor jer

    hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)