Followers

Wednesday, June 17, 2009

2 + 1


oleh kerana aku da stat malas nak update skg ni,bukan tade cter menarik nak cter,but semua nye cam terlalu personal nak di cter kan. sejak 2 menjak ni,masalah dtg menimpa2 bagai hujan batu atas kepala aku...sila abaiakan ape yg aku merepek ni.


this time miss izan dpt tag from miss nisa, sape ini miss nisa? very cute ohh org die,n begitu rajin melayan tag n mengetag org laen plakkk...hik3~~ thanx nisa. ;) ok,kite layan tag dulu yer kwn2..
zasssssssss,kite terjah soalan2 maut dr miss misa.

Hari Marah Sedunia


1. Bila anda last kena marah?
- pagi td


2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia..
- hj salleh


3. Apakah tindakan anda bila kena marah?

-masuk bilik majok!

4. Apakah perkataan pertama yang kluar selepas anda dimarahi?

- hik2~(ley plak da kene marah aku gelak kan?)

5. Antara bentes kaki dan pijak kaki, mana pilihan anda jika didapati anda tidak bersalah?
- bentes tu ape?

6. Rasanya bile anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokon daun semalu?
- lepas kat bantal n tilam,tdoooozzzz

7. Apakah ucapan anda kepada orang suka marah-marah?
- marah la lg.

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan ini?

tanak ar,kang kene marah oh...lalala~


then,award from incek bu boyz! thanx yer bu...;)

p/s: sila abaikan font yg kejap kecik kejap beso,aku mls nak edit,just copy n paste je ni.




1 comment :

leave me some words ;)